Gå til innhold

Traktorserfikat med bil?

duckamuck

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og etter 1.7.06 får man heller ikke førerrett for snøscooter når man kjører opp til kl. B.

6401464[/snapback]

Seriøst? Hva blir det neste? Ikke noen som helst tilhenger på kl. B? Kl. B gjelder ikke lenger for biler med over 200hk? :roll: Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
Seriøst? Hva blir det neste? Ikke noen som helst tilhenger på kl. B? Kl. B gjelder ikke lenger for biler med over 200hk? :roll:

6409499[/snapback]

Ingen får kjøre bil lenger. Bare de som sitter på stortinget skal få kjøre bil...

Norge ftl. :hrm:

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar

Jeg tok lappen for 2 år sia. På forsia så står det BMST. Så jeg kan kjøre bil, moped, scooter og traktor. Men har visst ikke lov til å kjøre bil med henger. Det må man ta et eget kurs for (gjelder hvis totalvekta blir over 3.5t). Eller, jeg kan kjøre bil med henger, men kan ikke ha noe oppi den :p Henger veier jo for noen hundre kilo, så skal ikke så mye til før man overstiger grensa.

Men ja, neste blir vel at hvis man må ta kurs for hver 100 hk bilen har :roll:

Lenke til kommentar
Jeg tok lappen for 2 år sia. På forsia så står det BMST. Så jeg kan kjøre bil, moped, scooter og traktor. Men har visst ikke lov til å kjøre bil med henger. Det må man ta et eget kurs for (gjelder hvis totalvekta blir over 3.5t). Eller, jeg kan kjøre bil med henger, men kan ikke ha noe oppi den :p Henger veier jo for noen hundre kilo, så skal ikke så mye til før man overstiger grensa.

Men ja, neste blir vel at hvis man må ta kurs for hver 100 hk bilen har :roll:

6425744[/snapback]

Hørt om å bruke hengere som ikke veier fullt så mye? En boogeyhenger på 2m med egen brems trenger ikke veie mer enn 3-400 kg.

Har bare BMST selv, men har kjørt mye med henger for det. Null problem.

Endret av tor_erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...