anon12234 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) er dette en bra klokke? ds-podium 6394025[/snapback] den er helt ok, . certina er forøvrig et meget bra merke. har prøvd den der denne er helt herlig, farsan har den: http://www.kicollection.com/prodSearch.asp...lAction=details bare sørg for å kjøpe en i titan, stål kan bli plagsomt i lengden pga vekt Endret 29. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) har blitt overbevist om å kjøpe omega nå. 2351.80.00 omega seamaster. er veldig skuffa over meg selv siden jeg kommer til å bruke så mye av pengene fra sommerjobben på klokke menmen...får hvertfall ei fin klokke. noen som har erfaring med å kjøpe klokke på nett? omega seamaster noen billigere? 6404288[/snapback] james bond bruker seamaster http://www.kicollection.com/prodSearch.asp...lAction=details Endret 29. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Leste her om dagen om en stilig klokke som visstnok skulle være verdens hardeste, og hadde glass i kunstig diamant. Tror jeg hadde kjøpt den hvis jeg skulle brukt en 10-20 laken på kronograf i dag. Vet noen hvilken klokke jeg mener? Endret 29. juni 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
FaO Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hehe! har ei kalvin klein klokke som kosta 50,- jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Leste her om dagen om en stilig klokke som visstnok skulle være verdens hardeste, og hadde glass i kunstig diamant. Tror jeg hadde kjøpt den hvis jeg skulle brukt en 10-20 laken på kronograf i dag.Vet noen hvilken klokke jeg mener? 6406409[/snapback] glass i kunstig diamant...hvordan lager man kunstig diamant :!: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Vettafaen jeg vel, men det har blitt gjort ganske lenge, og teknikken har blitt såpass god at det er nesten umulig å se forskjell. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 glass i kunstig diamant...hvordan lager man kunstig diamant :!: 6406468[/snapback] Var dette ment som: lol! Kunstig diamant? I så fall kan jeg opplyse om at kunstig diamant har blitt brukt ganske lenge i borekroner og div. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kunstig diamant - laget på en lab. Naturlig diamant - skapt i bakken under høyt trykk og ved høy temperatur, og lang tid. Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Synes den Omegaen du har valgt ut er litt kjedelig. Hvis jeg skulle brukt så mye penger på en klokke, hadde jeg heller vurdert noen av disse (samtlige burde være i den prisklassen du har skissert): Longines L1.611.4.52.2: Mont Blanc 09653: Rado Diastar R12408234: Tag Heuer CAC1112.BA0850: Omega Seamaster 2209.50.00 Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Oakley lager et par ekstremt kule klokker, bare å sjekke siden deres. Ikke er de forferdelig dyre heller.... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 At du kan bruke 13k på en klokke er for meg helt utrolig. For å være ærlig var det heller ikke noe spesielt med den klokken. Bruk 3k på klokke maks, så kan du bruke de andre 10 til noe annet. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 At du kan bruke 13k på en klokke er for meg helt utrolig. For å være ærlig var det heller ikke noe spesielt med den klokken. Bruk 3k på klokke maks, så kan du bruke de andre 10 til noe annet. 6408099[/snapback] spesielt fru blom..james bond 007 brukte den klokka. det er vel ganske spesielt. men smak&behag Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 henrikmain: liker den Omega Seamaster Planet Ocean ja. men da snakker vi 20 laken. Lenke til kommentar
chipmann Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis du skal ha en klokke må du kjøpe deg en Rolex med mange diamanter på, og litt gull hadde vel heller ikke vært så verst :!: Jeg har selv en Rolex Men... Den kjøpte pappa i Kina for 100 kroner :!: Funker fint den :!: :!: Men nok om mine rikdommer Hvis du skal kjøpe en klokke vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en som koster alt for mye. Tenk over hva du egentlig trenger den til og tenk over om du i det hele tatt trenger den. Du kan jo bruke klokken på mobilen Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis du skal ha en klokke må du kjøpe deg en Rolex med mange diamanter på, og litt gull hadde vel heller ikke vært så verst :!: Jeg har selv en Rolex Men... Den kjøpte pappa i Kina for 100 kroner :!: Funker fint den :!: :!: Men nok om mine rikdommer Hvis du skal kjøpe en klokke vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en som koster alt for mye. Tenk over hva du egentlig trenger den til og tenk over om du i det hele tatt trenger den. Du kan jo bruke klokken på mobilen 6408289[/snapback] med den tankegangen ender man ikke opp med mye heller da. trenger egentlig data? trenger jeg tv? trenger jeg bil?? men skjønner poenget. har som sagt aldri hatt ei skikkelig klokke. mobilklokka funker helt greit for å finne ut hva klokka er, men det er ikke bare snakk om akkurat det da. Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Hvis du skal ha en klokke må du kjøpe deg en Rolex med mange diamanter på, og litt gull hadde vel heller ikke vært så verst :!: Jeg har selv en Rolex Men... Den kjøpte pappa i Kina for 100 kroner :!: Funker fint den :!: :!: Men nok om mine rikdommer Hvis du skal kjøpe en klokke vil jeg ikke anbefale deg å kjøpe en som koster alt for mye. Tenk over hva du egentlig trenger den til og tenk over om du i det hele tatt trenger den. Du kan jo bruke klokken på mobilen 6408289[/snapback] Enig. 13k på en klokke er for meg helt uforståelig. Med den sommerjobben jeg har hadde jeg aldri jobbet 130 timer for en klokke. Edit: Hvor gammel er du foresten? Endret 29. juni 2006 av Øssa Lenke til kommentar
samye83 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Personlig er jeg fan av Rado klokker, de er så stylish! Bare søke på google og du vil finne en del. Jeg syns de firkantede klokkene er finest. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 At du kan bruke 13k på en klokke er for meg helt utrolig. For å være ærlig var det heller ikke noe spesielt med den klokken. Bruk 3k på klokke maks, så kan du bruke de andre 10 til noe annet. 6408099[/snapback] spesielt fru blom..james bond 007 brukte den klokka. det er vel ganske spesielt. men smak&behag 6408221[/snapback] "James Bond" brukte den. Aner du hvor mye penger Omega spytta inn for å få James Bond til å bruke den klokka i filmen? JEG har ikke tallet, men det er svimlende mange millioner dollar. Produktplassering kalles det. Vær så snill, ikke kjøp den den klokka fordi James Bond, en fiktiv helt, hadde den på seg i en film. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 At du kan bruke 13k på en klokke er for meg helt utrolig. For å være ærlig var det heller ikke noe spesielt med den klokken. Bruk 3k på klokke maks, så kan du bruke de andre 10 til noe annet. 6408099[/snapback] spesielt fru blom..james bond 007 brukte den klokka. det er vel ganske spesielt. men smak&behag 6408221[/snapback] "James Bond" brukte den. Aner du hvor mye penger Omega spytta inn for å få James Bond til å bruke den klokka i filmen? JEG har ikke tallet, men det er svimlende mange millioner dollar. Produktplassering kalles det. Vær så snill, ikke kjøp den den klokka fordi James Bond, en fiktiv helt, hadde den på seg i en film. 6408342[/snapback] merkelig at omega har alle disse millionene siden ingen i hele verden kunne funnet på å kjøpt et omega-ur. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) meningen med denne tråden var ikke å få masse innlegg om hvor utrolig dumt det er å bruke penger på klokke. heller få seriøse forslag til klokker som kan være aktuelle for meg. Endret 29. juni 2006 av game_master Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå