game_master Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) jeg skal anskaffe meg nytt armbåndsur og lurer på om noen har erfaringer med hugo boss. hugo boss skal jo stå for kvaltet så jeg føler meg trygg på det merket. samtidig er det noe helt annet å lage gode klokker enn å lage gode klær. Endret 14. juli 2006 av game_master Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) erfaring is everything omega lager svingode klokker mye ar du tenkt å bruke? Endret 27. juni 2006 av Henrik2k Lenke til kommentar
game_master Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) er dette en bra klokke? ds-podium Endret 27. juni 2006 av game_master Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Den var ihvertfall stilig! Lenke til kommentar
Espein Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan si deg at NIXON klokker er rå stilige og rå bra i kvalitet! Man kan jo f.eks bestille det fra her! Eller her! Den feteste klokka må jo være denne etter min mening Lenke til kommentar
Registrert Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan si deg at NIXON klokker er rå stilige og rå bra i kvalitet! Man kan jo f.eks bestille det fra her! Eller her! Den feteste klokka må jo være denne etter min mening 6395312[/snapback] hehe den har jeg i quicksilver bare med blå bakgrunn og sølvfarget lenke Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Rolex is the thing... Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg bare sier det. Skarru ha klokke, er sveitsisk kvalitet veien å gå. Rolex er bare overprisede gullklokker. Ikke spesielt gode, visstnok. Nei, Seiko er tingen. Seiko kinetic. Batteriet lades på bevegelser fra armen. Det er genialt! Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg bare sier det. Skarru ha klokke, er sveitsisk kvalitet veien å gå. Rolex er bare overprisede gullklokker. Ikke spesielt gode, visstnok.Nei, Seiko er tingen. Seiko kinetic. Batteriet lades på bevegelser fra armen. Det er genialt! 6400218[/snapback] Rolex er berømt fordi de var de første som laget en klokke som var vannfast, om jeg ikke tar helt feil. "Swiss Army" her en god del bra klokker! Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 har blitt overbevist om å kjøpe omega nå. 2351.80.00 omega seamaster. er veldig skuffa over meg selv siden jeg kommer til å bruke så mye av pengene fra sommerjobben på klokke menmen...får hvertfall ei fin klokke. noen som har erfaring med å kjøpe klokke på nett? omega seamaster noen billigere? Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvis du ikke er fornøyd med å bruke den summen på en klokke, hvorfor gjør du det da? Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) godt spørsmål edit: har jævli lyst på omega. men er folk enig i at seamaster'n er ei pen klokke? Endret 29. juni 2006 av game_master Lenke til kommentar
-mads Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) Sjekk denne, Skullcandy klokke! Hva med denne, finnes i utgaver med 256mb, 512 mb og 1gb. Kan brukes som mp3 spiller, eller memory stick. Også navnet da: Skullcandy MacGyver MP3 Watch! PS. Finnes i hvit utgave, som på dette bildet, og i svart! Den ville jeg kjøpt! Endret 29. juni 2006 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 godt spørsmål edit: har jævli lyst på omega. men er folk enig i at seamaster'n er ei pen klokke? 6404544[/snapback] Hadde en klokke som så omtrent make ut en gang, den kostet 500kr Men for all del, fint og stilrent design, personlig vill jeg nok gått for en med litt mer utradisjonelt design, hvis jeg skulle brukt så mye penger på en klokke. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Sjekk denne, Skullcandy klokke! Hva med denne, finnes i utgaver med 256mb, 512 mb og 1gb. Kan brukes som mp3 spiller, eller memory stick. Også navnet da: Skullcandy MacGyver MP3 Watch! PS. Finnes i hvit utgave, som på dette bildet, og i svart! Den ville jeg kjøpt! 6404631[/snapback] den var faktisk kul den klokka der Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 godt spørsmål edit: har jævli lyst på omega. men er folk enig i at seamaster'n er ei pen klokke? 6404544[/snapback] Hadde en klokke som så omtrent make ut en gang, den kostet 500kr Men for all del, fint og stilrent design, personlig vill jeg nok gått for en med litt mer utradisjonelt design, hvis jeg skulle brukt så mye penger på en klokke. 6404632[/snapback] kom med konkrete eksempler da. ikke for jalla. vil gjerne ha noe stilrent. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 kom med konkrete eksempler da. ikke for jalla. vil gjerne ha noe stilrent. 6404668[/snapback] Synes Breil har en del fine klokker, bare å se gjennom der. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Spar litt penger og kjøp en Tag Heuer Microtimer. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Tenk å ha en så dyr klokke! Men du må tenke på hvordan den ser ut på deg, om du har feks. tynne armer, bør du ha en klokke som ikke er alt for tykk også videre. En Rolex, ser jo ikke bra på noen utenom pimps Lenke til kommentar
game_master Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Tenk å ha en så dyr klokke! Men du må tenke på hvordan den ser ut på deg, om du har feks. tynne armer, bør du ha en klokke som ikke er alt for tykk også videre. En Rolex, ser jo ikke bra på noen utenom pimps 6405183[/snapback] mange som har dyre klokker da. enda dyrere enn den jeg ser på også. har aldri hatt en fin klokke. NOW'S THE TIME. dessuten har man en slik klokke hele livet ut. dersom den ikke blir stjelt da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå