Gå til innhold

BF2 crash til desktop..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som tittelen sier.. skjer mens jeg er ingame, ikke i serverbrowser.. Hadde ikke dette problemet før den nyeste patchen.. Hjelp? :p

Har kun orginale bf2, ikke noen addons..

Endret av r0zie
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Installerte du 1.3 ved bruk av inkrementell eller full patch? Opplevde selv problemet hyppig etter å ha patchet til 1.3. Problemet lot seg, om ikke løse, redusere til å hende svært sjelden etter jeg installerte 1.3 full.

EDIT: Full patch fungerer uavhengig av hvilken versjon du har fra før.

Endret av Frikky
Skrevet (endret)

BF2 hos meg har krasjet til desktop ved uansett hvilken Patch jeg har brukt. :no:

Man skulle laget en underskriftskampanje om at de må fikse problemer slik at det nye Battlefield spillet blir feilfritt,og sendt den til EAGames...

Edit: Jeg har tilogmed fått Blåskjerm og maskinen har restartet pågrunn av BF2 et par ganger...

Endret av naits81
Skrevet

Hender jeg blir kastet ut til desktop i det jeg skal inn på en server.

Men aldri mitt i et spill.

Irriterende uansett....

Skrevet

HUff jeg hadde akkurat det samme prob. nå for fem min sia! :mad: Men det var et innlegg som sa det skulle redusere dette connections prob. ved å åpne noen porter tror jeg. se litt lenger nedover i topic lista;)

Men pokker den hoppinga til desktop er noe fryktelig herk og plustselig så er ike battlefield der lenger! ARG! herregud...

Skrevet
HUff jeg hadde akkurat det samme prob. nå for fem min sia! :mad:  Men det var et innlegg som sa det skulle redusere dette connections prob. ved å åpne noen porter tror jeg. se litt lenger nedover i topic lista;)

6396550[/snapback]

Hei,

Fant dette på secretsofbattlefield.com

Open up all the ports in your firewall, Battlefield 2 uses ports to contact the internet, Firewalls block these ports, you will need to open them up, If you have a router, forward the ports to the computer which uses Battlefield 2 Here are a list of ports you need to open on BF2: 16567 and 16569 are the most important.

Opening these will help

UDP 27900

UDP/TCP 29900

TCP 80

TCP 4711

TCP 29901

UDP 1500-4999

UDP/TCP 1024-1124

UDP 28910

UDP 16567

UDP 55123-55125

Hvis du trenger hjelp til portåpning på akkurat din router sjekk ut portforward.com

Ha en fin dag! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...