icedhazzard Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hey ! Noen som vet hvordan jeg kan trimme en Sachs motor fra 1992? Er det muligheter for dette? Og hvor kan jeg få kjøpt cometsett? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Comet kan du kjøpe brukt for en tusing eller 2. Hvis du har på comet settet, så prøv og start opp uten reed, de gutta her som dragger med cørve kjører uten reed... Går bra Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Corvette? (også pop-kalt Corvall?) Panter? Smokk på ei justerbar dyse. Gjorde underverker for min den gangen, skjønt det var en 1984 mod Corvette med Vridd Texas-styre og Comet-sett. Før trimsettet, hadde jeg bare den dysa og det hjalp fælt faktisk. Lenke til kommentar
N_M_V Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Foreslår du titter innom Norsk Tempoklubbs hjemmeside. Her kan du sikkert få mange gode tips Lenke til kommentar
icedhazzard Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Takker for alle svar <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå