Bad4Bing Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Idag skulle jeg gå på powercolor.com og laste ned drivere til skjermkortet. Men hva som skjer, jo de krever et passord og brukernavn for å logge seg inn. Nå kan ikke jeg installere drivere til skjermkortet no more. Noen som har opplevd det samme? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Går ut frå at det er eit Ati-kort du har? I så fall finn du drivarar til skjermkortet på http://www.ati.com Endret 27. juni 2006 av zeph Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 ooookey, kansje de har omdirigert trafikken dit? fordi jeg har alltid besøkt powercolor.com når jeg har hentet driveran og de har funket perfekt... Men nå vet jeg det, takk skal du ha zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Powercolor er eit selskap som bruker ATI sine grafikkort, så dei to sidene har ikkje noko med kvarandre å gjere. Kvifor powercolor.com er nede veit eg ikkje, men drivarane frå Powercolor sine sider er veldig sannsynleg dei samme som du finn på ATI sine sider. Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Har også tenkt mæ den tanken. Men det ble bare litt "panic" da siden ikke funket. Har aldri hentet drivere ifra Ati sine hjemmesider, så jeg var litt forvirret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå