Alkjeks Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 For noen dager siden formaterte jeg datamaskinen, men nå skjer det rare ting med noe jeg mistenker er skjermkortet. Etter å ha spilt i en stund 15-30 min henger bildet seg og masse rare farger og striper kommer opp på skjermen før den restarter seg. Etter jeg da starter opp windows xp står det av og til noe lignende som: "Graphic driver solution not found" Andre ganger ber datamaskinen meg om jeg vil starte windows opp i safe-mode, og av og til klikker pc-en i oppstarten etter restarten (kommer opp masse rare tegn). Merk at dette bare skjer i spill, ellers fungerer det normalt. Skjermkort: ATI Sapphire Radeon x700 Hovedkort: MSI K8N NEO4 Platinum, nF4 Ultra, S-939 OS: WinXP pro Lenke til kommentar
Mit Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 ifølge feilmeldinga kan det jo høres ut som du mangler driver til skjermkortet, så du kan jo prøve og laste ned nyeste versjon av drivern Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 8. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2006 Tror problemet er løst nå. Tror det var et varmeproblem. Jeg tok iallefall ut skjermkortet, blåste støv av det, og lot det hvile litt, før jeg prøvde det igjen. Da virket det iallefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå