abene Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Microsoft har nå sluppet en testversjon av nettbaserte MS Office 2007. Nå kan du prøvekjøre direkte i nettleseren. Les mer Lenke til kommentar
qwert Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Heh... The Test Drive system is busy with an estimated wait time of 155 minutes. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 The Test Drive system is busy with an estimated wait time of 191 minutes Håper bare at jeg ikke plutselig kommer bakerst i køen etter nesten tre timers venting. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Kun for Internet Explorer 6 eller nyere? Vil det si at jeg ikke kan prøvekjøre i Firefox eller Opera? Hvis det stemmer klarer jeg fint å styre unna.... Edit: ThinkFree Online er genial. Endret 27. juni 2006 av meeg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ser fram til å teste ut dette. Men eg venter nok nokre dager, til den verste køa har gitt seg. Lenke til kommentar
ShadowMaster Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kun for Internet Explorer 6 eller nyere? Vil det si at jeg ikke kan prøvekjøre i Firefox eller Opera? Hvis det stemmer klarer jeg fint å styre unna.... Edit: ThinkFree Online er genial. 6393567[/snapback] Stemmer nok dette. Systemet er vistnok basert på Citrix og klienten går via ActiveX. Mulig det går og få dette til å fungere i Firefox, men etter min mening er det meningsløst og legge inn ActiveX plugin i Firefox da mangelen på ActiveX er Firefox's sin største fordel. Lenke til kommentar
Anderssb Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kun for Internet Explorer 6 eller nyere? Vil det si at jeg ikke kan prøvekjøre i Firefox eller Opera? Hvis det stemmer klarer jeg fint å styre unna.... Edit: ThinkFree Online er genial. 6393567[/snapback] Det virker ikke i Firefox eller Opera. Men det finnes heldigvis andre løsninger for de som vil bruke office-programmer online med disse nettleserne. Du har blandt annet den som meeg nevnte, men det finnes også andre løsninger basert på AJAX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå