tKila Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Dette er feil: >Du må åpne dekselet på telefonen for å besvare >samtaler, så du kan ikke se hvem som ringer uten å >åpne dekselet. Samt i testen er det ikke nevnt et ord om telefonens støtte for java. Har selv benyttet denne i over et år, og må si at Java støtten er noe av det feteste med hele telefonen. Jeg installerte et MSN-program som fungerer ypperlig.... Lenke til kommentar
Majestet Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Unnskyld at jeg spør, men hvorfor publiseres det en test nå, av denne "steinalder" telefonen? Den er jo ikke akkurat ny.. Majestet Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Du må åpne dekselet på telefonen for å besvare samtaler, så du kan ikke se hvem som ringer uten å åpne dekselet. Helt korrekt. Dette er nå fjernet! Quote: Samt i testen er det ikke nevnt et ord om telefonens >støtte for java. Lagt til en notis om dette. Quote: Unnskyld at jeg spør, men hvorfor publiseres det en test nå, av denne "steinalder" telefonen? Den er jo ikke akkurat ny.. Vel, dette var blant de telefonene Motorola valgte å sende oss (V60, V66, V70 og Accompli 008). Dette er den eneste hybridtelefonen til Motorola (og da ser jeg rimelig nok bort fra V100), og er derfor utvilsomt en telefon mange er interessert i å lese om og eventuelt har vurdert å kjøpe. Og at denne testen har dratt dobbelt så mye lesere som både testene av V60 og V66 burde jo egentlig si nok. Ellers takk for tilbakemeldinger! :smile: Lenke til kommentar
Majestet Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg kan i hvert fall si at den telefonen (A008) holder jeg meg laaaangt unna :smile: Større irritasjonsmoment i lommeformat eksisterer trolig ikke :wink: Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 15. oktober 2002 Del Skrevet 15. oktober 2002 Jeg leste nettopp denne testen der denne telefonen fikk terningkast 1 for underholdning med sitatet: "Accompli-telefonen har 3 spill som ikke gjør for mye ut av seg. Telefonen har ingen animasjoner. Alt i alt så godt som ingen underholdningsverdi å finne her.". Tilsvarende får Nokias telefoner konsekvent terningkast 6 for underholdningsverdi siden man der har mulighet til å bestille logoer og ringetoner, noe som tilsynelatende er egnet til å gi artikkelforfatteren timevis med moro og adspredelse! Det som derimot har gått vedkommende hus forbi er at man på Accompli 008 har muligheten til å legge inn små Java-programmer selv, og dermed kan legge inn nye spill (eller andre typer programmer) lastet ned fra internett, noe jeg vil tro de fleste vil finne mer underholdende enn å kaste bort en tier for å få en ny logo eller enda en talentløs ringemelodi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå