klure Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Noen som kan anbefale noen av 2.1 systemene som selges på komplett? http://www.komplett.no/k/kl.asp?AvdID=1&Ca...pID=2&t=865&l=2 Prisklasse: 0-1000 Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 inspire 2800 er fett, koster 999 i en vanlig butikk. høres helt ok ut også. Lenke til kommentar
klure Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 hmmm... Blir litt dyrt det, ingen som har noen billigere å anbefale som duger bra da? Bruksområde er selfølgelig spill og musikk... Lenke til kommentar
klure Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Ingen som kan anbefale noe som helst?? plz? Lenke til kommentar
swanky Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Logitech Z-340/Labtec Pulse-424: ligner egentlig en god del. Logitech kjøpte opp Labtec, og jeg tror Z-340 er ca. det samme som Pulse-424. Synes personlig det er mer enn bra nok til spill. OK til musikk også, spesielt dersom kravene dine ikke er altfor høye. Bassen er ikke helt i klasse med dyrere sett. Men anser begge disse for å være gode kjøp når du ser på prisen. Altec Lansing 221: litt mer spinkelt, men etter min mening bedre til musikk. Kanskje ikke det settet jeg hadde kjøpt for å spille UT2003, men det klarer seg fint. Har ikke den aller største erfaringen med Creative, men det jeg har hørt gjør at jeg ikke vil anbefale det. Altec Lansing ATP3 er også et godt sett, bedre enn 221. Prismessig ligger det også veldig godt for tiden, siden det har kommet nyere modeller. Lenke til kommentar
bob_kaare Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...11&GrpID=2&s=pl Ingen tvil...bassen kan kanskje være litt voldsom hvis u prøver å spille lavt uten å sjenere andre, men skal u høre på mp3`z, se divx eller spille er d noe som durer :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå