Grønning Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Her diskuteres alt om motorcross! Hvis du/dere kjører cross, kan dere legge ut info om bilder om crosseren deres. Jeg får crosseren min hjem neste uke, da skal jeg legge ut bilder av den. Jeg kan legge ut litt informasjon om den klubben jeg kjører for. Klubben heter Hemnes Motorsports Klubb(HMK), og ble stiftet for 2 år siden. Det er 3 baner, 1 liten, 1 mellomstor bane, og den største, som er under oppbygging, skal bli 200 meter lengre. Det finnes mange gode kjørere, både store å små. Kan legge ut litt informasjon om forskjellige førere. Sigurd: Kjører firhjuling, han har utrolig balanse på sin Yamaha Blaster 200, men skal kjøpe 400ccm snart. Nå er han skadet, han har knekt foten og kan ikke kjøre på 1 måned. 14 år John Henry: Spinnvill kar som kjører Honda Cr 85 Lav, crosseren er alt for liten for han, men har kjører bra, skal kjøpe 125ccm når han har fått solgt den han har. 14 år. Ingrid: Jente som kjører firhjuling, akuratt vært på løp som hun kom på 6.plass. HUn har en Honda 400ccm, hun får sponset en helt ny 2006 Honda, husker ikke om det var 400ccm eller 450ccm. En av de beste som kjører. 16(?) år Alexander: Voksen kar som kjører. Veldig god, kjører 250 2-takter, en av de beste på crosser. Runar: Sykt god kontroll på sin Honda cr 85 Høy, beste på sin alder i denne klubben. Kommer mer senere. Endret 8. juli 2006 av Flippy92 Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 1. juli 2006 Del Skrevet 1. juli 2006 (endret) Jeg kjørte cross før. Kjører du NM og sånn eller? Btw, det heter motocross og ikke motorcross Endret 3. juli 2006 av xabeR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå