da_pretender Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 ja ja ja... Chess har kommet med enda et tilbud; "Chess Family" alt er bra med Family Pack bortsett fra månedspris som er 25 kroner..ikke så mye men uaktuelt.. ringeprisen til nasjonal samtaler er 0,89 (billigere enn kontnat men dyrere enn konck-out) hva syns dere? Lenke til kommentar
espantoso Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg synes tilbudet er godt nok. Det eneste jeg ikke er klar over er at om det er bare en som betaler for alle. (Kan hende at jeg misforsto). Det er likevel veldig billig. Lenke til kommentar
da_pretender Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 tror det er bare en som betlaer måneds pris + minst faktura...andre betlaer for seg selv.. eller.. kan andre famile medlemmer ringe til jurdisk ansvarlig gratis oxo?!?! Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Bra initiativ fra chess dette, men netcom er etter min mening bedre på dette siden de kan tilknytte kontantkort og smart-talk abonnement som er billigere enn det chess opererer med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå