Howard Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ønsker du at tester av mobiltelefoner utført av Amobil.no skal publiseres på forsiden av Hardware.no? Takk for din stemme! :smile: _________________ Howard www.hardware.no [ Denne Melding var redigert av: Howard på 2002-10-14 11:00 ] Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Ja. Hadde vel kanskje ikke vært så dumt. Da slipper jeg å dra til andre sider for å finne ut om nye telefoner Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det hadde ikke vært så dumt... føler ofta at testene i f.eks itavisen "bommer litt" ... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 mobiltelefoner har vel overhodet ingenting med hardware å gjøre ? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 14. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2002 Var kanskje litt uklar, men det som menes er altså ingresser ("linker") på forsiden til tester foretatt av Amobil.no. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 såklart. liker man finfin hardware og andre duppedingser, liker man gjerne mobofoner også. forøvrig hadde det vært litt kult hvis folka på amobil kunne sprettet opp et par mobiltelefoner og byttet leds, puttet i kald katode, osv.. litt mer enn bare "blabla, dette er en ny mobiltelefon, blabla, funksjoner, blabla, spill, polyfoniske ringelyder, blabla". Lenke til kommentar
gupp Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Nei, samme med alle disse spill anmeldelsene :wink: Linken til de andre sitene er klare nok. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Nei ikke mobil da disse har nesten ingeting med pc å gjøre. PC-SPILL har MYE med pc hardware å gjøre. [ Denne Melding var redigert av: SnowDOG_ på 2002-10-14 11:12 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 - mobiler kan moddes - mobiler er en liten elektronisk dings. Er da rimelig å tro at hardware nerder også liker andre elektroniske dingser? - mobiler får lappy'en din på nett :smile: - nye mobiler har java gjett hva jeg stemte? Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 10:49, skrev Robkvi:mobiltelefoner har vel overhodet ingenting med hardware å gjøre ? Hva er en mobiltelefon da? Software? Sist jeg skjekket så var det hardware, men ikke i data-grenen... Så det har noe med HW å gjøre ja... Så er generelt intressen like stor for Mobil telefoner bladt Data-Entusiaster, siden alle geeks har minst en mobil hvær i snitt så ... (noen har ingen, noen nadre har opptil 8 s tk, andre sykinger samler på de for de skal/vil starte mobil-museum, e tc..) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Nei, la i allefall mobiler være for seg selv på en egen side! har jo etter min mening ingenting med HW/data og gjøre..! Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Selv om en mob. kan moddes så ønsker jeg ikke det som tema her. Da har vi plutselig vaskemaskiner, brødristere, kaffetraktere, strykejern, vibratorer, vaffeljern.... hmmm kanskje et forum for modding av vaffeljern, eller passer dette bedre på overklokking.no ? :wink: Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Mobil er kult. Spesielt i kombinasjon med PC :smile: Synes mobil hører hjemme hos hardware.no jeg. De nyeste mobilene er jo omtrent PC'er, så hvordan kan de ikke ha noe med hardware å gjøre? Lenke til kommentar
RaZoR_ Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 kunne man ikke bare laget en liten ramme på siden hvor de nyeste hovedoverskriftene fra amobil sto da? en ramme på omtrent lik linje med forum/bruktmarked da? så slipper man å få det utover alt, men ser det samtidig.. Jeg for min del synes ikke noe om å ha ingress sammen med nyhetene der, synes nemlig ikke at mobil er hw på samme måte. en pc oppgraderes og "tukles" med hele året, mobilen bytter man stortsett bare av og til :wink: Magnus Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Det er bedre å ha en site som er bra på ett tema enn middels på "alt". Kjør isteden på med flere tester som sammelikner hardware. Type: Test/sammenlikning av 20 hovedkort. Da skulle dere slippe å bli "arbeidsledige" på en stund :wink: oppdatering: >Ønsker du at tester av mobiltelefoner utført av >Amobil.no skal publiseres på forsiden av >Hardware.no? En link på forsiden skader jo ikke. Burde lest innlegget under pollen også :smile: [ Denne Melding var redigert av: Paddington på 2002-10-14 17:05 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå