Gå til innhold

Vil du ha mobiltester på Hardware.no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

såklart. liker man finfin hardware og andre duppedingser, liker man gjerne mobofoner også.

forøvrig hadde det vært litt kult hvis folka på amobil kunne sprettet opp et par mobiltelefoner og byttet leds, puttet i kald katode, osv.. litt mer enn bare "blabla, dette er en ny mobiltelefon, blabla, funksjoner, blabla, spill, polyfoniske ringelyder, blabla".

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-14 10:49, skrev Robkvi:

mobiltelefoner har vel overhodet ingenting med hardware å gjøre ?

Hva er en mobiltelefon da? Software?

Sist jeg skjekket så var det hardware, men ikke i data-grenen...

Så det har noe med HW å gjøre ja...

Så er generelt intressen like stor for Mobil telefoner bladt Data-Entusiaster, siden alle geeks har minst en mobil hvær i snitt så ... (noen har ingen, noen nadre har opptil 8 s tk, andre sykinger samler på de for de skal/vil starte mobil-museum, e tc..)

Lenke til kommentar

Selv om en mob. kan moddes så ønsker jeg ikke det som tema her. Da har vi plutselig vaskemaskiner, brødristere, kaffetraktere, strykejern, vibratorer, vaffeljern.... hmmm kanskje et forum for modding av vaffeljern, eller passer dette bedre på overklokking.no ? :wink:

Lenke til kommentar

kunne man ikke bare laget en liten ramme på siden hvor de nyeste hovedoverskriftene fra amobil sto da? en ramme på omtrent lik linje med forum/bruktmarked da? så slipper man å få det utover alt, men ser det samtidig..

Jeg for min del synes ikke noe om å ha ingress sammen med nyhetene der, synes nemlig ikke at mobil er hw på samme måte. en pc oppgraderes og "tukles" med hele året, mobilen bytter man stortsett bare av og til :wink:

Magnus

Lenke til kommentar

Det er bedre å ha en site som er bra på ett tema enn

middels på "alt". Kjør isteden på med flere tester som sammelikner hardware. Type: Test/sammenlikning av 20 hovedkort. Da skulle dere slippe å bli "arbeidsledige" på en stund :wink:

oppdatering:

>Ønsker du at tester av mobiltelefoner utført av >Amobil.no skal publiseres på forsiden av >Hardware.no?

En link på forsiden skader jo ikke. Burde lest innlegget under pollen også :smile:

[ Denne Melding var redigert av: Paddington på 2002-10-14 17:05 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...