Pysj Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 En ny SMS-tjeneste skal hjelpe deg å finne kjendisene under årets Quart-festival. Les mer Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Alt for å trekke penger fra 14-åringers kontantkort sier jeg. Det her blir for dumt. Ikke ser jeg vitsen heller. "Send kodeord Varsle Rudberg til 1987, og du vil finne Runes nøyaktige GPS posisjon, hva han spiste til frokost og hvilken farge han har på skjorta" Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ganske drøyt det her, hadde ikke vært særlig fornøyd med lsik overvåkning personlig. AtW Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Skal idiotiet ingen ende ta? Dette er jo bare det komplette og fullstendige lavmål hva betalingstjenester angår. Ja, det slår til og med mess-tv. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Håper bare det er en konspirasjon fra statens side med det formål å med tid og stunder sniksterilisere de som melder seg på ... Lenke til kommentar
_-MeXuS-_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja dette tar kaka, selv om kjendisene har ofret litt av privatlivet sitt, med tanke på at de er i mediens søkelys med den "jobben" de har, mener jeg at det går for langt med denne nye tjenesten. Jeg personlig kommer aldri til å benytte meg av den iallefall, og alle med en smule vett i panna, kommer også til se på dette som idiotisk. Uansett hvor mye han har snakket med en "advokat" bryter dette med privatlivet til personene det kommer til å ramme, og er ulovlig (iallefall burde det vært det) Men trolig kommer tjenesten til å bli misbrukt, tenk så gøy det hadde vært sittet i en park i Oslo, raportert inn til sentralen <Dorthe skappel og Aksel Hennie kysser!> og sett hvor mange tullinger kommer løpende for å få med seg hva som skjer, hysterisk morsomt:) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hadde jeg opplevd unødig og plagsom oppmerksomhet som følge av denne tjenesten (les:vært en kjendis) så hadde jeg tatt den i bruk selv og spredt desinformasjon om hvor jeg oppholdt meg. Tviler samtidig på at den vil bli noe stor, og det er jo forøvrig en "rip-off" av en amerikansk tjeneste som via mobil og internett skal gi deg informasjon om hvor kjendisene oppholder seg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg