Gå til innhold

ram til bærbar

duty74

Anbefalte innlegg

jeg har kjøpt min første pc for en stund siden og har IKKE peiling på dette..min bærbare fujitsu siemens har 512 i minne,men kan jeg oppgradere den til 1024 med en ny brikke?og er dette vanskelig å gjøre selv,eller må jeg ta den med til en butikk?og hva brikke trenger jeg?navn?og ca-pris?takker for svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har kjøpt min første pc for en stund siden og har IKKE peiling på dette..min bærbare fujitsu siemens har 512 i minne,men kan jeg oppgradere den til 1024 med en ny brikke?og er dette vanskelig å gjøre selv,eller må jeg ta den med til en butikk?og hva brikke trenger jeg?navn?og ca-pris?takker for svar..

6392545[/snapback]

og fujitsu siemens model/type heter ?

Lenke til kommentar

6392545[/snapback]

6392792[/snapback]

den heter Amilo M1437series..

Lenke til kommentar

6392545[/snapback]

6392792[/snapback]

den heter Amilo M1437series..

6393004[/snapback]

du bruker DDR2 SO-DIMM modules (400MHz)

enkelt å sette inn, bare noe få skruer.....

prisen varierer, om du skal ha original eller uoriginal +++. du må også sjekke om du har 2 brikker fra før eller 1. det er bare 2 memory slots, men jeg tipper at fujitsu siemens satt inn 1x512MB og da trenger du en til.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...