tilfeldignavn Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Denne meldingen får jeg hver gang jeg restarter maskinen. Den går videre når jeg trykker F1, men får den samme meldingen på nytt.. Noen tips? Lenke til kommentar
Tweaky Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Denne meldingen får jeg hver gang jeg restarter maskinen. Den går videre når jeg trykker F1, men får den samme meldingen på nytt.. Noen tips? 6392499[/snapback] Ja, ta ut batteriet på hovedkortet ditt og sett det inn igjen. Hvis det ikke virker, kjøper du nytt batteri. Det gjør jeg hver gang det skjer. Lenke til kommentar
tilfeldignavn Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Det som òg er rart er at maskinen starter opp kun 1 gang. Hvis du slår den av eller restarter den, starter den ikke opp. Men når jeg kortslutter CMOS-en med en dipswitch (ved siden av batteriet) da kommer den opp.. Helt til jeg skrur den av igjen. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det som òg er rart er at maskinen starter opp kun 1 gang. Hvis du slår den av eller restarter den, starter den ikke opp. Men når jeg kortslutter CMOS-en med en dipswitch (ved siden av batteriet) da kommer den opp.. Helt til jeg skrur den av igjen. 6392563[/snapback] Jeg har akkurat samme problem. DFI lanparty. Problemet oppstod for ca 3 uker siden, så jeg laget meg en Clear CMOS knapp så går det jo ganske kjappt da. Skal bytte batteri nå. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tyder på at batteriet er dårlig og bør byttes. Lenke til kommentar
Troxx Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Tyder på at batteriet er dårlig og bør byttes. 6497280[/snapback] Det var ikke batteriet.... Løsningen min: Flyttet minnebrikkene fra gule slots til orange slots... deretter fungerte alt igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå