Opticane Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Flytter i leilighet i Oslo og lurer på hvilket bredbånd jeg burde velge. Hvor får man mest ytelse for pengene? Trenger ikke mer enn maks 2mbit. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hvis du er student har jo NextGenTel ålreite rabatter. Og siden de faktisk har skjerpet kundeservicen sin burde du kanskje ta de med i betrakningen. Jeg ville hvertfall holdt meg unna f.eks. Tele2, KUN pga de jævlig irriterende tv-reklamene Endret 27. juni 2006 av Slettet+8745264 Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du er student har jo NextGenTel ålreite rabatter. Og siden de faktisk har skjerpet kundeservicen sin burde du kanskje ta de med i betrakningen. Jeg ville hvertfall holdt meg unna f.eks. Tele2, KUN pga de jævlig irriterende tv-reklamene 6392528[/snapback] Altså ingen sakling grunn til at jeg ikke skal velge Tele2? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du er student har jo NextGenTel ålreite rabatter. Og siden de faktisk har skjerpet kundeservicen sin burde du kanskje ta de med i betrakningen. Åh har de det?? Når da?? Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvis du er student har jo NextGenTel ålreite rabatter. Og siden de faktisk har skjerpet kundeservicen sin burde du kanskje ta de med i betrakningen. Åh har de det?? Når da?? 6394613[/snapback] Har du prøvd ringe kundeservice de siste par månedene så har du kanskje merket at ventetidene har blitt kuttet ned til 20-30% av de de var før. Jeg vil kalle det en ganske kraftig forbedring. Ventetidene har vel vært hovedklagepunktet opp til nå, så nå er det tydeligvis blitt kraftig forbedret på den fronten. -Stigma Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 tja...30% sier du? I mine to tilfeller vil det bety at ventetiden har gått fra 75 minutter til 52 og fra ca 60 til 42 minutter ...en forbedring, men fremdeles laaaangt fra godt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hm.. Hver gang jeg ringer (fra Oslo) tar det maks 2 min.. Har vært helt oppe i nummer 4 i køen. Hehe.. Flaks? Godt mulig. Men jeg har jo ringt dem på forskjellige dager, og på forskjellige tider av døgnet. Det med Tele2 var kødd, men jeg tror de kjører ganske like priser som NGT. Du får hvertfall ikke noe billigere enn 269,- per mnd. Da ville jeg uten tvil valgt NGT. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 21. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2006 tja...30% sier du? I mine to tilfeller vil det bety at ventetiden har gått fra 75 minutter til 52 og fra ca 60 til 42 minutter ...en forbedring, men fremdeles laaaangt fra godt. 6394681[/snapback] Nei, ned TIL 20-30% av ventetiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå