kiki Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har nylig byttet ruter. Hadde belkin. Har nå kjøpt neatgear rp614v3. Installasjonen så ut til å gå greit. Jeg fikk internet på begge maskiner. Begge har Win-xp. Men, hvor er mitt lokale netverk? Jeg får ingen kontakt mellom maskinene. Når ejg mener å ha satt opp nettverket og vil gå inn for å se på det via maskin 1 får jeg beskjed om at jeg ikke har adgang. ? Vis jeg går inn på maskin 2 ser jeg maskin 1 men får ikke videre kontakt. Hvis noen kan hjelpe meg er jeg glad. Har plundret med dette i flere timer (dager). NB! Er veldig amatør - så forklaringer må være tydelige og ikke for avanserte - trinn for trinn. Tusen takk. Lenke til kommentar
TheOnly Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 du har nok laget denne posten i feil del av forumet. Detter linken til den delen av forum som må spørre slike spørsmål: Nettverk Cheers TO Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 du har nok laget denne posten i feil del av forumet. Detter linken til den delen av forum som må spørre slike spørsmål: Nettverk Cheers TO 6392425[/snapback] Riktig. Flytter tråden til riktig kategori! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå