JonTj Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hei. Tenkte jeg skulle ha meg nytt kabinett snart og har derfor snust litt rundt for å finne noe knalt. Falt til slutt for dette. Noen som sitter på det samme selv og kunne tenke seg å si noen ord om det? [ Denne Melding var redigert av: JonTj på 2002-10-14 10:02 ] Lenke til kommentar
[^FLeX^] Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 http://www.overklokking.no/annet/thermalta...5000/index.html Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Først, lær deg å linke.. :razz: Kabinette er bra det. Romselig og godt å jobbe i. Det er jo tross alt helt likt innvendig som et Chieftec Dragon Midi Tower. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 10:00, skrev JonTj:Hei.Tenkte jeg skulle ha meg nytt kabinett snart og har derfor snust litt rundt for å finne noe knalt. Falt til slutt for dette. Noen som sitter på det samme selv og kunne tenke seg å si noen ord om det?<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: JonTj på 2002-10-14 10:02 ]</font> Jeg har dette kabinettet. har moddet det litt mer med viftestyring og blå katoder, det er knall. ¨ I og med at det er aluminium er det ikke så fryktelig tungt heller. Anbefales! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå