k1ngkong Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Hei. Trenger en god og stillegående strømforsyner. Den må ha en god ytelse og være veldig stillegående. - Skal kjøpe ifra Netshop. Og den må ha ATX formfaktor Har leitet, men finner ikke så mye tess selv, så jeg spør her. Prisen må helst ikke være over 1000.- kr - Almost hjelpeløs Endret 27. juni 2006 av chris10an Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 OCZ GameXStream-serien burde gjøre susen. Etter det jeg har hørt er den stillegående (har ikke kilder akkurat her men kanskje er det noen som kan bekrefte det her inne på forumet?) Den har også god ytelse, som nesten alt annet fra OCZ. Lenke til kommentar
k1ngkong Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Haaper noen kan bekrefte det. Fordi den MA være stille Takk for hjelpen pentium 4 Ja, den hadde 20 pin kontakt? Maa ha en 20 og en 4. Men det hadde den mener jeg Endret 27. juni 2006 av chris10an Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, det hadde den. Kanskje en tur inn på google eller OCZ sine hjemmesider vil kanskje hjelpe deg. Har ikke tid til å gjøre det selv akkurat nå, desverre... Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Skal det være stille PSU så sjekk ut Tagan (versjonene med 2stk 80mm vifter), Mist og Seasonic.. På Netshop så har de ihvertfall Mist, sjekk ut Hardware sin test: Seks støysvake strømforsyninger hvor den blir anbefalt. Lenke til kommentar
Catch`Alpha Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) En MIST 600W ville gjort susen, dne koster kansje en hundrings over 1000, men til gjengjeld får du masse power samt ei veldig stabil strømforsyning. Skulle ikke tru du måtte bytte den ut på ei stynd, jeg er vertfall veldig fornøyd med min. Hører ikke spess av denne, dog er det grafikkortet og CPU vifte som bråker hos meg. Endret 27. juni 2006 av Catch`Alpha Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 En MIST 600W ville gjort susen, dne koster kansje en hundrings over 1000, men til gjengjeld får du masse power samt ei veldig stabil strømforsyning.Skulle ikke tru du måtte bytte den ut på ei stynd, jeg er vertfall veldig fornøyd med min. Hører ikke spess av denne, dog er det grafikkortet og CPU vifte som bråker hos meg. 6395145[/snapback] 600watt versjonen bråker visst mer enn 500 watt versjonen. Den som er mest stille skal fremdeles være "gamle" typen uten modulære kabler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå