SupRnova Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Heizann. Satt å lekte meg med tanken ved vannkjøling, Så var jeg på microplex. Der så jeg på dette settet: *dette* Så greit ut, men (nå er jeg da en n00b i dette da) men skal det ikke være med vannpumpe? Manglet pumpe på alle settene jeg så på da Noen som vet? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 De har vel gjort det sånn fordi da kan du velge den pumpa som du vil ha... Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Trodde det skulle være "komplette sett" Lenke til kommentar
chase Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det står også utsolgt på alle, når jeg var innom i går sto det at det var vanntank med pumpe i de settene, nå er den ikke der. Send en mail til de så får du hjelp Petter Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Trodde det skulle være "komplette sett" 6392066[/snapback] Skal sikkert være det, men jeg har sett at de ikke legger med noen pumpe sånn at det er mulig å velge en etter ytelse og lyd osv. Men da har de vel skrevet det på informasjonen... Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Grunnen til dette er at de har tatt pumpa at av sortemanget sitt... Tror jeg. Cooltek pumpa mangler ihvertfall på "pumper" Var det den som ble brukt i settene kanskje? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dette har jo pumpe. http://www.microplex.no/product.aspx?pid=-...KIT05&mcat=c383 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå