KoKo_ Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Jeg har en 3,5 år gammel DELL Inspiron, nå har powerkabelen begynt å bli litt ustabil. Mulig den har fått en trøkk eller bøy. Virker som om bruddet ligger rundt ferritkjernen nær inngangspluggen (usynlig, innvendig). Jeg ser også at den har tre tilkoblingspunkter til PC'en. To av de regner jeg med er jord og Vcc, men hva er den tredje? (DELL support klarte ikke å svare meg på dette...) Jeg vurderer å kutte kabelen og skjøte den sammen igjen, det er derfor jeg lurer litt på at det er tre punkter (ikke to som virker logisk for meg). Noen tips om hvordan jeg går frem, eller er det like lett som å skjøte en hvilken som helst strømkabel? Sindre Lenke til kommentar
just-_-me Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 du tenker på og klippe den beveglige ledningen i to, også skjøte den sammen igjen, etter at du har fjernet en bit? det skulle ikke være noe problem, om det skulle være 2,3,4 etc. ledninger. det du også kunne gjort, var og klippe av ledningen, et stykke unna pluggen, også sette på en ny kontakt. (hvis det er no fom for standardkontakt, (og ikke dell sine standarer), som du får kjøpt overalt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå