CellularDude Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Da jeg installerte et program i går (sannsynligvis Macromedia Flash), fikk jeg samtidig installert Yahoo Toolbar. Jeg vil ha denne vekk, og dersom jeg lukker den, dukker den snart opp igjen. Jeg har også prøvd å deaktivere den i nettleserens innstillinger, og foreløpig viser ikke Yahoo Toolbar igjen. Men jeg vil ha hele faenskapet vekk. Sjekket i Kontollpanel > Legg til/fjerne programmer. Fant den der, men den ville ikke la seg avinstallere. Noen som vet hvordan man fjerner Yahoo-dritten? Lenke til kommentar
b21a Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Den får du vekk under : kontrollpanel->legg til og fjern programmer. EDIT: ØØØØØHHHHHH, kanskje man skulle lest heleposten Skal se hva jeg finner, har aldri vært plaget med at den ikke vil la seg avinstallere fra kontrollpanel. Endret 27. juni 2006 av b21a Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kjør HijackThis ( link i sig) så vil du sannsynligvis finne en del referanser til yahoo som du kan krysse av for å fjerne, og samtidig få en ide om hvor filene ligger. Lenke til kommentar
b21a Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kunne ikke dy meg så jeg måtte jo installere den !"#¤"#¤!"¤%"# Og ja jeg skjønner problemet , men hvis du går til: Verktøy (i IE)->administrere tillegg, så får du i hvertfall deaktivert verktøylinjen der. Lenke til kommentar
zjulik Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kunne ikke dy meg så jeg måtte jo installere den !"#¤"#¤!"¤%"# Dagens første gode latter :!: :!: Lenke til kommentar
b21a Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja er ikke det normalt da Må jo vite hva han snakker om Men denne var værre du, Regseeker tar den ikke, uninstall tool fra digi sidene tok den ikke, mulig man må gå manuelt til verks. Heldigvis er jeg da Opera bruker så for min del må gjerne !"#¤!"#¤!"#¤ ligge der Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Etter at jeg deaktiverte den i Administrere tillegg, har jeg ikke fått opp Yahoolinja igjen. Men den er jo fremdeles installert på maskinen. Frekkere enn flatlusa de yahoo-folka. Endret 27. juni 2006 av CellularDude Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Etter mye leiting og styr på nettet, fant jeg svaret: Man kan prøve å installere Yahoo Toolbar på nytt, og så fjerne det i Kontrollpanel > Legg til/fjern programmer. Jeg lastet ned Yahoo Toolbar fra Yahoos hjemmeside, installerte det, og så fjernet jeg det. Det var tre prgrammer (Toolbar, Spyware Protection og ett til) jeg måtte fjerne. Da jeg forsøkte første gang, var det kun ett, og det lot seg som navnt ikke fjerne. Uansett, denne gang fikk jeg fjernet alt. Tusen takk til dere som har svart på mitt spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå