Gå til innhold

Hjelp til Lcd Tv..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg hadde tenkt å kjøpe ny flat tv. Jeg vet ikke så mye om tv'er og trenger derfor litt hjelp. :) Skal nok ha lcd tv på grunn av at det er det eneste som passer inn i hylla den skal stå i. Trenger ikke være så stor siden det er på et veldig lite rom. Prisen bør ikke gå over 5000.

- Minste størrelse blir vel 20" men helst litt større.

- Den skal ha tilkoblingsmuligheter for pc.

- Så bra bilde som mulig...

Har egentlig ikke så veldig mange flere kriterier..

Takker for all hjelp!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel.. nå må jeg bare starte med å si en ting. og det er slik det faktisk er. Jo dyrere skjermen er jo bedre er den.

Hvor stor er hylla?

Skal du bruke denne til noe spesielt? Xbox, ps osv osv

De fleste lcd skjermer har vga inngang og dermed løser man problemet med tilkoblingsmuligheter til pc.

Er du sikker på at du ikke vil gå litt høyere? du får 20" lcd til 5000kr. ikke no mer.

Ber deg også lese dette her:

Kjøp ikke katta i sekken når du kjøper flatskjerm!

Endret av Breiker
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en titt på bruktmarkedet - når det gjelder lcd skjermer så får man stort sett det man betaler for idag. Skal du kjøpe noe nytt med et budsjett på 5000,- så kommer du ikke særlig langt. Til tross for at du kjøper 20" så er sjansen stor for at panelet er B-sortering?

Jeg fikk kjøpt en 27" for 5000,- brukt. Har sett et par Samung 27B51 eller hva de heter for rundt 6000,-.

Lenke til kommentar
Fant denne..HPC 27"

Er dette noe bra eller er det bare no piss?? Hpc.... :dontgetit:

6392013[/snapback]

Siden det ikke står hvilket samsung-pnael som er brukt i akkurat den tv-en er det umulig å vite om TV-en er bra eller dårlig. Men 6000 for en ny 27" høres svært så billig ut.

Lenke til kommentar

Det ser helt greitt ut det der - men husk bare at du får det du betaler for. Tipper at det panelet er B sortering, dvs at det ikke er på lik linje med f.eks 26B72 eller hva den heter (som nå koster rundt 8000,-) men sikkert helt grei for den prisen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...