-mads Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Lurte på en ting: Kan miniDV overskrives, og i så fall, hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Spoler tilbake og gjøre et nytt opptak. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er selvfølgelig ingen problemer med å gjøre dette men gjøres det ofte nok så slites jo båndet slik at kvaliteten blir dårligere og dårligere. Det spørs også litt hvilket merke du bruker på tapen. Panasonic er nok den som er mest anbefalt og TDK bør du holde deg unna. Dessuten er tapene så billige for tiden at jeg ville helelr anbefalt deg å kjøpe en fempakning og så ta vare på de etterhvert. Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Spoler tilbake og gjøre et nytt opptak. 6391537[/snapback] Hehe, så enkelt og greit kan det faktisk sies ja! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. juli 2006 Del Skrevet 13. juli 2006 Det er selvfølgelig ingen problemer med å gjøre dette men gjøres det ofte nok så slites jo båndet slik at kvaliteten blir dårligere og dårligere. Det spørs også litt hvilket merke du bruker på tapen. Panasonic er nok den som er mest anbefalt og TDK bør du holde deg unna. Dessuten er tapene så billige for tiden at jeg ville helelr anbefalt deg å kjøpe en fempakning og så ta vare på de etterhvert. 6391599[/snapback] Jeg har brukt TDK lenge. Hva er problemet med de? Bør jeg kjøpe en rense tape og bytte merke? Lenke til kommentar
CZ28 Skrevet 20. august 2006 Del Skrevet 20. august 2006 Kjøpte Sony VX2000 i 2001. I 2002 måtte det til reperasjon for slitasje. Jeg hadde brukt litt forskjellig kassetter i kameraet. Både Sony, panasonic, JVC og TDK. Fra og med 2002 begynte jeg å bruke bare kassetter fra Sony og har ikke hatt problemer med kameraet siden. Tipset er : Hold deg til samme merke som kameraet ditt er, så er du på den sikre siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå