CoolDuckie Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hele familien var Sense På nett kunder. Var meget fornøyde med Sense. I går ble vi tvangskonvertert til Chess, siden Chess har kjøpt Sense. I dag kan vi ikke ringe ut og saldoen er forsvunnet. Chess fremstår som et amatørselskap når slikt skjer. K.S.B Stavanger Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det var dumt å høre. Ikke så mye annet å gjøre enn å ringe kundeservice og få ordnet saken. Lenke til kommentar
norwaydude Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Har opplevd det samme. Sim-kortet fra sense skulle slutte å funke mandag 26.06 kl 14.00. Da skulle man sette inn chess-simkortet. Dette fungerte ikke. Sense-kortet fungerte helt til 28.06 kl 06.00. Chess-kortet fungerer fortsatt ikke, etter 40 timer. Har ringt 5 ganger til kundeservice. 4 ganger skulle de "gi beskjed" til teknisk om hasteordre. Femtemann presterte å sette meg over til sense kundeservice (?!!). Der var det bare musikk å høre. Ga opp etter 20 minutter. Prøver man å ringe tlf. nummeret mitt, så får man beskjed om at nummeret ikke er i bruk. Dette er skummelt, da mitt nummer er et "ønskenummer". Blir det ikke ordning på dette, så skal jeg skifte operatør.. Lenke til kommentar
CoolDuckie Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Blir det ikke ordning på dette, så skal jeg skifte operatør.. 6407513[/snapback] Vel, nå er det bare saldoen min fra Sense som mangler. Var temmelig forb. når dette sto på. Er tross alt temmelig avhengig av mobiltilgang og å være tilgjengelig. KSB Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 5. juli 2006 Del Skrevet 5. juli 2006 Kundeservicen til Chess er om mulig enda dårligere enn den til NextGenTel. Lykke til! Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 23. juli 2006 Del Skrevet 23. juli 2006 Chess har den dårligste servicen jeg noen gang har vært borti. I går ladet jeg kortet mitt med 100 kr via internett. Chess folka mottok 100 kr, men ingen penger på kortet mitt. Jeg ringte til kundeservice og de anklager meg for svindel. At jeg har aldri prøvd å lade mobilnr. mitt med 100 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå