andrevr Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 jeg vet ikke hva den korrekte betegnelsen er, men jeg mangler fire stk såkalte deksler eller kapsler til mine sommerhjul. Jeg husker ikke detaljene i hodet, men det er alu-felger (14 eller 15 tommer). De er 5-eiket. Er det noe sted i Oslo området jeg kan få kjøpt slike kapsler? Jeg antar at det kommer an på merket på felgene etc, men jeg tror disse felgene ikke er av et kjent merke og lurte på om det finnes noen slags "standard" kapsler eller noe slikt som kan fungere (gjerne med feks VW merke på). noen som har tips til hvem jeg burde forhøre meg med angående en slik sak? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Senterkopper det er snakk om..? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Biltema selger hverfall kapsler. Biltema.no -> bil -> styling -> hjulkapsler. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Biltema selger hverfall kapsler. Biltema.no -> bil -> styling -> hjulkapsler. 6393513[/snapback] Nå er det vel ikke så lett/pent/lurt å feste plastikkapsler på alufelger..? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Biltema selger hverfall kapsler. Biltema.no -> bil -> styling -> hjulkapsler. Nå er det vel ikke så lett/pent/lurt å feste plastikkapsler på alufelger..? Sant, men han lurte på hvor en fikk kjøpt kapsler, først jeg kom på da var Biltema. Ellers selger vel andre bilrekvisita butikker felger. Lenke til kommentar
edonis Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Senterkopper det er snakk om..? 6391311[/snapback] Siden han nevner at han gjerne ønsker "kapsler" med VW-logo på, høres dette mer ut som senterkopper spør du meg. I tilfelle skulle jeg tro at det bare var å dra til en VW-forhandler og spørre om de hadde det der, hvilket jeg er ganske sikker på de har. Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 senterkopper jeg mener, jeg visste bare ikke hva de het for noe! JEg leter etter senterkopper til mine felger. (viser hvor lite jeg kan om bil...) Lenke til kommentar
kremt Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hvilken produsent er det som har laget felgene dine? Hvis det ikke er VW original-felger så passer ikke de koppene som VW selger, jeg har selv bestilt slike men de passet ikke så jeg leverte de tilbake og fikk igjen pengene. Må vel på en dekkbutikk og spørre etter slike sikkert. Jeg formoder det er de som sitter midt i felgen, rundt 5-6 cm i diameter, plastdeksel, vi snakker om her? Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Riktig, det er disse "koppene" vi snakker om. Noen som vet om beste (og eventuell en relativt rimelig) dekkbutikk i Oslo området som kan selge meg slike "kopper"? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Du må nesten finne ut hvilket merke felgene er om noen skal finne det ut da det ikke er noen fast standard på slikt. Om du ikke vet navn så kan et bilde kanskje hjelpe.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. juni 2006 Del Skrevet 30. juni 2006 Fins det kopper å få tak i som det står noe annet enn felgprodusentens navn på? Lenke til kommentar
andrevr Skrevet 7. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2006 nå har jeg fått tatt et bilde av felgene. Kan legge dem i bedre kvalitet om ønskelig. Noen som vet om det er mulig å skaffe senterkopper til en slike felger i Oslo området (eller andre steder hvis ikke det finnes i oslo området)? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Det var ikke slike jeg tenkte på, men du må finne ut hvilken produsent det er på felga dine og så finne en butikk som selger det felg-merket, så kan de bestille for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå