Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Pipe(kopp)nøkkel på 35mm eller 1 3/8".

Anbefalte innlegg

Trenger hjelp til å få tak i pipe(kopp)nøkkel på 35mm eller 1 3/8". Har vært innom endel plasser i Tromsø uten å få tak i. Kun 34mm eller 36mm.(Satans sære Alfa, kunne ikke gjort det enkelt nei Blunker). Skal bytte hjullager. Drar på ferie i morgen, så det utgår vel å få den reparert i dag. Men da er jeg nødt til å ha den onsdag 12 juli. Skal kjøre til Hammerfest 13 juli, og vil gjerne ha bilen EU godkjent før den tid. Er litt på overtid for å si det sånn(utgangen av april). Er redd for skiltene mine.

Har vært innom Biltema.no og Clashlson.no. Der var det ikke mye å finne.

Noen som vet hvor man kan bestille slikt, eller andre plasser i Tromsø der de har dette(har vært innom Gastech, Wurth, Tromsø Industrivarer og Tromsø Maskinforretning).

Ørjan...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wurt var utsolgt på lager i Oslo også. Når det gjelder jernvarehandel hadde de kun mulighet til å skaffe 34 og 36.

Når det gjelder kraftpiper, blir de fort litt tykk. Utvendig diameter kan være maks 38mm. Men en vinkelsliper fikser vel det fort.

Nordiesel kunne skaffe fra Sverige. Skulle få den om to uker når jeg kommer hjem fra Bulgaria. Så det har forhåpentlig ordnet seg.

Takk for hjelpen. :)

Ørjan...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...