chokke Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 hvsi man leker man er retardert, er det større sjanse for å gå fri da? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 det jeg gjorde var og prøve og se liten ut. så fant jeg meg en barnefamilie og gikk sammen med de ut! hadde tollern stioppa denne famen kunne jeg bare gått vidre! og det er vel ikke veldig stor kjangs for at dem tar ut et barn av en familie! hehe Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 det jeg gjorde var og prøve og se liten ut. så fant jeg meg en barnefamilie og gikk sammen med de ut! hadde tollern stioppa denne famen kunne jeg bare gått vidre! og det er vel ikke veldig stor kjangs for at dem tar ut et barn av en familie! hehe 6405359[/snapback] Genialt Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Blir aldri stoppet, men smugler ikke så mye lengre. Kansje en liten flaske whiskey ekstra. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Du lar selvfølgelig et par kompiser av deg løpe igjennom tollen, med 2 poser hver fulle av tomflasker. Tollerne kommer til å løpe etter disse, og da kan du bare tasse igjennom, uten å bli stoppet. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tollerne sier i alle fall at de kan se på folk om de er skyldige eller ikke. 6404578[/snapback] Skremselspropaganda 6404774[/snapback] yep, jeg kan være ganske skremmende Anyways, toll er 50/50, enten blir du tatt, eller så blir du ikke tatt. jeg har bare blitt tatt inn til toll en gang på svenskegrensa, og da gadd de heldigvis ikke å leite i bilen...hadde 6 kartonger røyk og 5 brett øl, og det var bare meg, hadde 3 kompiser i bilen med omtrent det samma Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Bare blitt vinket inn til kontroll i Norge en gang... Og da reiste jeg og pappa sammen med en direktør i tollvesenet... "De er med meg" sa hun... Vi fikk gå videre... Tvilsomt? Ja, såvisst... Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Min bestefars bror blei skutt på grensa faktisk. Riktignok hadde han med seg Mauser og ryggsekk istedenfor øl og røyk, men alikvel. Verdt å merke seg, tilfelle du skal prøve å ta sjansen selv. Var i 1943 dette her når jeg tenker etter. Ikke var det tollere heller ... tror bestefar kalte dem bassister eller noe. Samma det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Ellers har pappa lært meg at om det er lang kø på grønn sone pga stor-kontroll, så går man på rødt og spør om et eller annet som opplagt er lovlig og ikke trengs å fortolle... "Jeg har tre flasker vin, trenger jeg å fortolle dem?" "Nei" Også kan du gå ut gjennom rødt. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. august 2006 Del Skrevet 1. august 2006 Tollerne sier i alle fall at de kan se på folk om de er skyldige eller ikke. 6404578[/snapback] Hehe, hva dem sier og hva som er fakta er ganske sprikende. Har tusla gjennom tollen flere ganger jeg, både med 2 og 3 kartonger med sigg for mye uten at jeg har blitt lagt i bakken av den grunn. En gang stappa jeg basskassa full av sigarettkartonger. Skrudde løs elementet, og fikk skvisa inn 10-12 stykker der. Og det går 5 pakker tobakk under ratt-puta på en Volvo 740. Inne i bilen hadde jeg en kartong, pluss en åpna sigarettpakke. Tror du ikke vil blei vinka inn da? Vi måtte åpne poser og tømme lommer mens en hund snuste rundt bilen. "Alt i orden her, beklager bryderiet og ha en fin tur videre. Kjør forsiktig" fikk vi sendt etter oss. Utrykket "lettelsens sukk" har aldri passa bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå