Gå til innhold

Ny Windows Vista Build ute

Anbefalte innlegg

Hvor får man laste ned da? Noen som legger den ut?

6393985[/snapback]

Denne skal KUN spres til godkjente beta testere. Hvis jeg deler ut den utgaven jeg får, vil jeg miste tilgang til all betatesting.

Jeg verken kan eller vil dele ut iso images med noen. Håper på forståelse av dette.

Og, bare så det er sakt, Microsoft overvåker bruken av piratkopier. Får dere tak i en kopi, og bruker deres Beta2 nøkler, så bli ikke overrasket om dere får en kontakt fra MS juridiske avdeling.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6393985[/snapback]

Denne skal KUN spres til godkjente beta testere. Hvis jeg deler ut den utgaven jeg får, vil jeg miste tilgang til all betatesting.

Jeg verken kan eller vil dele ut iso images med noen. Håper på forståelse av dette.

Og, bare så det er sakt, Microsoft overvåker bruken av piratkopier. Får dere tak i en kopi, og bruker deres Beta2 nøkler, så bli ikke overrasket om dere får en kontakt fra MS juridiske avdeling.

6394146[/snapback]

Jeg forstår dine synspunkter.

Men å dele ut isoen og nøkkelen er to forskjellige ting ;)

Lenke til kommentar

6393985[/snapback]

6394146[/snapback]

Jeg ville faktisk blitt veldig ovverasket hvis Microsoft sporet opp noen og kontaktet noen av den grunn. Microsoft har, etter alt jeg vet, aldri hatt noen sterk interesse av å rettslig forfølge enkeltpersoner som benytter seg av piratkopier.

Noe som ikke ville være overraskende er om piratbrukere blir stengt ute fra oppdateringer gjennom WGA, evt. ikke får aktivert/brukt Vista Betaen. Men ettersom (allerede bekreftet i denne tråden..) Beta 2 keyen fungerer i den nye builden ser jeg også det som lite sannsynlig at Microsoft vil bruke ressurser på å stoppe denne forholdsvis lille gruppen personer det vil gjelde..

Men man vet aldri :cool:

Lenke til kommentar

Det tror jeg aldri skjer. Jeg har ulovlig XP (pirat) og fikk WGA innstalert og hadde det i et par dager. Og det vi ikke visste var at WGA sendte informasjon tilbake til Windows.

Jeg har hatt piratkopi av XP og ellers de tilbakelakte Windows-versjonene i alle år og har ALDRI hatt en eneste problem. Tull og tøys at de tar andre med piratkopi.

Hva skal skje? Ingenting.

Lenke til kommentar

Ok takk for det. Skal bygge HTPC i løpet av en eller to måneder og da da hadde det vært greit å gå for vista. Mulig jeg kommer til å være eksperimentell og teste betaen. Alternativet er å kjøpe XP Media Center, noe som kanskje er bortkastet dersom vista kommer noen måneder etter og viser seg å være bedre.

Lenke til kommentar
Ok takk for det. Skal bygge HTPC i løpet av en eller to måneder og da da hadde det vært greit å gå for vista. Mulig jeg kommer til å være eksperimentell og teste betaen. Alternativet er å kjøpe XP Media Center, noe som kanskje er bortkastet dersom vista kommer noen måneder etter og viser seg å være bedre.

6405733[/snapback]

Slik som Vista Mediacenter oppfører seg nå, ville jeg ha satset på MCE 2005. Videre ville jeg ha bygd en HTPC som er i stand til å dra Vista rundt. Minst 1 gb ram. På denne måten slipper du å vente.

Lenke til kommentar

Viser til debatten om Vista beta og XP piratkopi:

MS TAR faktisk tak i de betatestere som ikke følger reglene for betatesting. Flere personer er kastet ut av betatestingsprogrammene til MS, fordi de har distriubert media og/eller nøkkler tilknyttet testingen. Jeg har ingen planer om å misbruke den tillitt jeg har fått.

Hvorvidt de går etter privatpersoner med priat XP kopi, har jeg ingen grunnlag for å uttale meg om.

Dessuten er jeg av prinsipp i mot pirativirksomhet, og har betalt for den programvare jeg benytter.

Lenke til kommentar

Så lenge enn ikke er tilknyttet internet og bruker build 5456, så kan ikke Microsoft gjøre noe. Som sagt så har jeg levd uten fare med min Windows XP som jeg fikk av min nabo i 2003.

Endret av onyX
Lenke til kommentar
Så lenge enn ikke er tilknyttet internet og bruker build 5456, så kan ikke Microsoft gjøre noe. Som sagt så har jeg levd uten fare med min Windows XP som jeg fikk av min nabo i 2003.

6424375[/snapback]

Du har helt feil (og umoden hvis jeg får si det) holdning til teamet. Bare fordi en ikke blir tatt, betyr ikke at det er lov.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...