MyBigMouth Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Skulle gjerne hatt tak i det korset til Dave Grohl jeg.... http://www.majorgeeks.com/download4181.html Har ikke bedre bilde Lenke til kommentar
Minus Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg leter etter bonsaitreforandler. Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet hvor/om man får kjøpt Pokémon-spillet til Gameboy color? Etter to dager med leting, fant jeg det endelig igjen, men nå har det blitt borte. Blå versjon.Jeg gjør hva som helst. 6652814[/snapback] Skjekket din lokale leketøys forhandler? Spiderman i Oslo kan ha det... Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Noen som vet hvor/om man får kjøpt Pokémon-spillet til Gameboy color? Etter to dager med leting, fant jeg det endelig igjen, men nå har det blitt borte. Blå versjon.Jeg gjør hva som helst. 6652814[/snapback] Skjekket din lokale leketøys forhandler? Spiderman i Oslo kan ha det... 6797875[/snapback] For ikke å glemme EB-games... Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Leter etter en klokke/veggur, som kan fortelle meg hva klokka er om natten, når jeg er halvvåken, og lurer på om det er lenge til jeg skal på skolen. Klokken bør lyse i mørket, slik at jeg kun trenger å åpne øynene for å sjekke tiden. Den skal ikke tikke/bråke. Tenker å kjøpe på nett, så når det gjelder pris så er billig bra. Tenkte egentlig å kjøpe denne, men fryktet at den ville lyse opp hele rommet, samt at den er kostbar: http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=...cid=&src=Search Lenke til kommentar
Espein Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Leter etter en klokke/veggur, som kan fortelle meg hva klokka er om natten, når jeg er halvvåken, og lurer på om det er lenge til jeg skal på skolen. Klokken bør lyse i mørket, slik at jeg kun trenger å åpne øynene for å sjekke tiden. Den skal ikke tikke/bråke. Tenker å kjøpe på nett, så når det gjelder pris så er billig bra. Tenkte egentlig å kjøpe denne, men fryktet at den ville lyse opp hele rommet, samt at den er kostbar: http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=...cid=&src=Search 6834712[/snapback] Kjøp sånn klokke som du setter på nattbordet ditt og har en sånn funksjon at den lyser oppi taket, veldig heftig! Kan f.eks fås på expert for 299,- Så da er det bare å opne øya og se rett i taket på hva klokka er Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Prosjektorklokke er det vel? Skal se om jeg finner noe rimelig Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Leter etter en fjernkontroll og en mottaker til et skoleprosjekt. Fjernkontrollen skal kunne sende trådløse signaler og få en pinne/et hjul på mottakeren til å bevege seg/snurre, og må kunne endre vei. Skal helst ha muligheter for å koble inn en strømkrets og kunne snu strømretninga, men det er mindre viktig. Noen som vet? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et "Thor's hammer"-smykke? Bør være en webshop som ser noelunde seriøs og profesjonell ut. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 jeg tror kanskje avalon har det, jeg etter en propellfordreiningsaksellerator og en lastebiltilhengerhjuloppkobling Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Hvor får man kjøpt ekte Adidas joggebukser på nettet for en grei pris. Jeg er da på jakt etter bomullsbukser og de skal brukes til å sløve rundt i. Det er for øvrig de med striper på siden jeg er ute etter. IKKE glidelås. Helst norsk webshop.Takker for svar. 6433606[/snapback] Hvor får man kjøpt store krydderbokser i plast? Altså ikke de små glassene man får på den vanlige rema1000, men kingsize- utgaven som "junkfoodplasser" har.Takker for svar 6560542[/snapback] Leter etter 2 ting: 1. Billige, men OK pilotbriller. Helst speilglass? 2. Grønn gjennomsiktig "pokercap", gjerne med "Las Vegas" påskreven? Takker for svar 6792329[/snapback] *bump* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) HER kan du finne en oversikt over hva man kan kjøpe av store krydderbokser etc. fra Asko storhusholdning i hvertfall. Vet dog ikke hvordan det funker, men det er det beste jeg kan komme på Endret 21. november 2006 av Slettet-Axby2kEH Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Adidas joggebukse med stripe. Edit: Se igjennom her, er jo litt diverse der. Endret 21. november 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
edge Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Leter etter en stilletto-kniv type uten fjer. Vil helst slippe ebay. Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Leter etter en klokke/veggur, som kan fortelle meg hva klokka er om natten, når jeg er halvvåken, og lurer på om det er lenge til jeg skal på skolen. Klokken bør lyse i mørket, slik at jeg kun trenger å åpne øynene for å sjekke tiden. Den skal ikke tikke/bråke. Tenker å kjøpe på nett, så når det gjelder pris så er billig bra. Tenkte egentlig å kjøpe denne, men fryktet at den ville lyse opp hele rommet, samt at den er kostbar: http://www.boysstuff.co.uk/product.asp?id=...cid=&src=Search 6834712[/snapback] Kjøp sånn klokke som du setter på nattbordet ditt og har en sånn funksjon at den lyser oppi taket, veldig heftig! Kan f.eks fås på expert for 299,- Så da er det bare å opne øya og se rett i taket på hva klokka er 6837101[/snapback] på clas ohlson har de sånn små klokker som lyser klokkeslettet opp i taket, lyset er ikke sånn plagsomt når du skal sove. Koster rundt 200 spenn Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Denne mener du vel. Ikke denne med de Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt den røde genseren med de vingene forran på som Lupe Fiasco bruker i den videoen som går på svisj.(Husker ikke hva låten heter) Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Skulle gjerne hatt tak i Jokke & Valentinerne - Alt Kan Repareres finner den ikke noen plass. alle nettsjapper og andre pushere er utsolgt. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Lurer på hvor jeg kan få kjøpt den røde genseren med de vingene forran på som Lupe Fiasco bruker i den videoen som går på svisj.(Husker ikke hva låten heter) 7333648[/snapback] Det kan hende jeg er på bærtur nå siden jeg ikke har sett videoen, men kan det ikke være en Detroit Redwings jersey? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Skulle hatt meg en LaserDisc spiller i god holdbarhet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå