robiwan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Finnes det en netbutikk som selger Nike Free. Helst litt billig... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 (endret) Finnes det en netbutikk som selger Nike Free. Helst litt billig... 6634872[/snapback] Kanskje HER! De har veldig godt Nike utvalgt vertfall EDIT: Etter et søk fant man også noe. HER! Endret 8. august 2006 av Ludacris Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 8. august 2006 Del Skrevet 8. august 2006 Er på utkikk etter et lite land med lite kriminalitet og store inntekter. Helst til under 100 kroner men jeg får vel være seriøs også. Vil ha en mobiltelefon-klokke. Link? Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Er ute etter en matvare som kalles "Marmite". Det er en gjærekstrakt som man kan bruke på brødskiva (toasted). Den er liten (0.15 kg tror jeg). Noen som vet om en butikk man kan få kjøpt slik? *savne* Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Hm, alle steder jeg har sett, sier de at marmite/vegemite smaker grusomt, men jeg fant en nettbutikk som selger det. Australerne eter forøvrig ti ganger så mye som de eksporterer, så det er ikke mye igjen på andre. Great Aussie Food (Jeg tror de frakter til utland, sto noe om "din butikk for australsk mat når du er langt hjemmefra"). Endret 9. august 2006 av kjehaako Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Det smaker kongedigg skal jeg si deg Men det er en spessiell type jeg er ute etter. Den er gul og sort og det står marmite på den. Det er også bilde av en krukke på den! Den var å få kjøpt på meny (i Tønsberg) i gamle dager (fem år siden)... Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 (endret) Her fant jeg den: http://en.wikipedia.org/wiki/Marmite Det er faktisk den det er bilde av der, nå gjelder det bare å finne ut hvem som selger dem EDIT: lovely: http://www.amazon.com/gp/product/B00014VTN...48129?n=3370831 Endret 9. august 2006 av Snusi Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Kanskje ikke så veldig sært, og kanskje ikke det rette stedet å spørre heller, men here goes: Er på utkikk etter tv-ut adapterkabelen til nVidia skjermkort. Dette er ikke en standard 4/7pins svideo-composite adapter, men en 9-pins adapter som går til s-video/composite og component. Har sett den på eBay, men ønsker å kjøpe den ett sted i Norge. Skal komme med bilde og mer info. Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Morsom tråd Må bare gi ros til alle som hjelper folk i denne tråden. Utrolig bra at dere er så hjelsomme og hjelper folk som lurer på noe. Stå på Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Noen som vet hvor/om man får kjøpt Pokémon-spillet til Gameboy color? Etter to dager med leting, fant jeg det endelig igjen, men nå har det blitt borte. Blå versjon. Jeg gjør hva som helst. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Leter etter gitarklokke, dvs en klokke som er bygd ut i fra en gitar. Helst full size. Noen som vet hvor de kan fåes ta i...? Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Leter etter en veldig spesiell MCD.. In Flames - Black-Ash Inheritance. Noen som har sett en butikk som selger denne, evt. vil selge / bytte selv, PM meg Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 Noen som vet hvor/om man får kjøpt Pokémon-spillet til Gameboy color? Etter to dager med leting, fant jeg det endelig igjen, men nå har det blitt borte. Blå versjon.Jeg gjør hva som helst. 6652814[/snapback] http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....boy015&active=4 Ver så god Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 11. august 2006 Del Skrevet 11. august 2006 http://www.spelbutiken.se/php-bin/produkt....boy015&active=4 Ver så god 6654496[/snapback] Tusen takk. Du er min helt. Leter etter gitarklokke, dvs en klokke som er bygd ut i fra en gitar. Helst full size. Noen som vet hvor de kan fåes ta i...? En i klassen min lagde en sånn på skolen i fjor, og han må jo ha fått ideen fra et sted, kan høre med han. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Leter etter 2 ting: 1. Billige, men OK pilotbriller. Helst speilglass? 2. Grønn gjennomsiktig "pokercap", gjerne med "Las Vegas" påskreven? Takker for svar Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Leter etter en av de gammeldagse barberknivene. De som de bruker på film og i frisørsalonger noen ganger. Hvet ikke hva de heter, men skal se om jeg finner et bilde av en. Helst en butikk i stavanger eller Rogaland. Endret 2. september 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Leter etter en av de gammeldagse barberknivene. De som de bruker på film og i frisørsalonger noen ganger. Hvet ikke hva de heter, men skal se om jeg finner et bilde av en. Helst en butikk i stavanger eller Rogaland. 6792355[/snapback] Det innlegget ditt mistet bare "litt" troverdighet, når du spør klokka 0045 på en søndagsmorgen... Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Leter etter en av de gammeldagse barberknivene. De som de bruker på film og i frisørsalonger noen ganger. Hvet ikke hva de heter, men skal se om jeg finner et bilde av en. Helst en butikk i stavanger eller Rogaland. Det innlegget ditt mistet bare "litt" troverdighet, når du spør klokka 0045 på en søndagsmorgen... 6792401[/snapback] Hvorfor gjorde det det? Endret 3. september 2006 av Hawkon__ Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Var på jobb hele dagen å så ikke posten før klokka var halv 1. Så siden jeg jobbet så lenge å ikke fikk sett det før så sent, så mister jeg troverdighet?? Ærlig talt, jeg leter bare ganske enkelt etter den type barberkniv Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Var på jobb hele dagen å så ikke posten før klokka var halv 1. Så siden jeg jobbet så lenge å ikke fikk sett det før så sent, så mister jeg troverdighet??Ærlig talt, jeg leter bare ganske enkelt etter den type barberkniv 6793607[/snapback] Hehe, neida. jeg var utrolig tørr igår Tenkte kanskje du hadde laget problemer på byen.... Endret 3. september 2006 av MyBigMouth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå