Innos Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg vurderer å oppgradere til AM2, og min trofaste chieftec 360w klarer mest sannsynlig ikke dra en dobbelkjerne cpy, 7900 og 2gb ram. Jeg er også lei mitt pcv-1200, det er "for bra", har ikke behov for et stilrent og dyrt kabinett, vil ha et jeg kan herse med, så det skal derfor mest sannsynlig selges (ta kontakt). Så skal ha nytt kabinett og. Men jeg kan ingen verdens ting om strømforsyninger, og er heller ikke oppdatert på "kabinettfronten". Utseende er ikke viktig, men skal helst ikke være et "fjortiskabinett". Pris, kjøling og kvalitet er det som gjelder. Stort pluss om psu har kabelstrømper, kjekt om den også har 120mm+ vifter, dette gjelder kabinett og. Har ikke satt en ultimat grense, men under 1500 hadde vært fint, gjør ikke noe om det koste langt under det, for å si det sånn. Har prøvd, med min begrensede kunnskap og finne alternative, dette var det jeg kom fram til: THERMALTAKE Mambo Black Midi Tower Antec TrueControl 550 Watt Har en anelse om at kabinett ikke er av megakvalitet, men det har 120mm vifter, ser greit ut, det gjør ikke mye av seg, og er billig og lett. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jeg har mist sin 500w strømforsyning den er det både kabelstrømper og 12cm vifte på Stille er den og Lenke til kommentar
acemaster Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kabinett : http://www.psdata.no/ps.asp?it=112083&mlevel=100500 --- 695 kr.- Strømforsyning : http://www.psdata.no/ps.asp?it=113341&mlevel=100900 --- 695kr.- Under 1500kr.- altså! Lenke til kommentar
Vg33 Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 kjøp Hiper 580 watt og Termaltake Tsunami litt over 1500kr men hver kr hvert har begge tingene selv og æ sei bære Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Eg hadde gått for Thermaltake Tsunami eller Lian Li PC7BSCAND. Aluminium, pene og kvalitet. Av strømforsyning så burde du kjøpe MIST eller Hiper. Dønn stabile, pene, medfølgende kabelstrømper og støysvake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå