Gå til innhold

Canon S45 eller G3?

Anbefalte innlegg

Hva velger jeg? Ønsker å kjøpe et digitalkamera som gir meget gode bilder i nær sagt hvilke forhold som helst. Det meste må bli bra kun med automatiske funksjoner, men jeg vil også ha muligheten til å stille inn en rekke ting selv også etterhvert som jeg utvikler meg som fotograf...

Kameraet bør også kunne oppbevares i lomma, da store kameraer ofte ikke blir tatt med pga. at man ikke har noe sted å ha det..

Er redd G3 er litt stort, men dersom det er betraktelig bedre enn S45 blir jo saken en annen da...

Det er viktig også at batterilevetiden er lang.

Er det eventuelt et annet merke enn disse Canon-modellene som jeg bør vurdere? Har fått inntrykk av at disse kommende Canon modellene skal være de beste, men ikke vet jeg.

mvh

Jonia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du er logget inn hender det at de meldingene du har lest, blir skjult for deg...

Så meldingen din ligger fortsatt i forumet selv om du ikke kan se den.

Kanskje du kan trykke på en link av typen "Vis leste meldinger" nederst på skjermen (om du finner noe sånt)

Lenke til kommentar

Dette blir smak og behag. S45 er et mindre kamera, men mangler bla. vridbar LCD-skjerm og 4x zoom.

Jeg har selv et G2, men synes at dette blir litt stort. Siden størrelse ser ut til å være viktig for deg, blir nok S45 et av de beste valgene du kan gjøre.

MLW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...