Patience Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Skulle ikke forundre meg. Servetheworld vet du :-/ Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 bare legg til koden i funksjoner.inc.php da, da burde det funke tror jeg. ellers vil $_SERVER['SERVER_SIGNATURE'] fortelle deg hvilken versjon av php som kjøres mener jeg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 da har du en for gammel versjon av PHP. scandir kom først i php5 tror jeg... du kan vel løse det på denne måten: function scandir($folder) { $open = opendir($folder); while(false !== ($element = readdir($open))) $array[] = $element; return $array; } EDIT: fikset 2 feil å scriptet 6400249[/snapback] Hvor skal dette? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 legg det nederst i funksjoner.inc.php Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/funksjoner.inc.php on line 50 Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/upload.php on line 305 krangelaktiv satan .-) Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) beklager, her vet jeg ikke hva feilen er. funksjonen min funker som den skal den... kan du legge ut både funksjoner.inc.php og den linjen du kaller scandir() fra? linje 303 var det vel? Endret 28. juni 2006 av hockey500 Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 beklager, her vet jeg ikke hva feilen er. funksjonen min funker som den skal den... 6400332[/snapback] Sikkert php-versjonen på serveren som er oldos ;( Synd.. det var et vakkert script. Du er dyktig.. Det skal du ha .-) Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 se oppdatert post... tror ikke dette har noe med for gammel php versjon å gjøre, men i det tilfellet får du bare spørre servetheworld pent om de vil oppdatere php versjonen til php5. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Selvsagt kan jeg det :-) Opplastede filer Filnavn Filtype Størrelse Lastet opp Slett Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/funksjoner.inc.php on line 50 Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/upload.php on line 305 funksjoner.inc.php Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 feilen ligger ikke i for gammel php versjon. feilen er heller ikke i funksjoner.inc.php, den er helt riktig. Legg ved upload.php og du, tror det er det enkleste. tror feilen burde være ganske åpenbar der Lenke til kommentar
Patience Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Her kommer upload.php :-) upload.php Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) beklager, er ingenting feil i noen av filene. hvis mappen er satt opp med lesetilgang burde det funka fett dette mitt tips: send mail til servetheworld, be dem oppdatere php versjonen sin til v5. deretter fjerner du det siste jeg ba deg legge til i funksjoner.inc.php, og alt skulle funke fint. EDIT: fant ut at glob() funker i php4 også, kanskje du kan prøve det? bytt ut scandir($config['uploadDir']) funksjonen i upload.php med glob($config['uploadDir'] . '*'); bruk search & replace funksjonen de fleste editorer har. dette er gjetting fra min side, vet ikke helt Endret 28. juni 2006 av hockey500 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå