Gå til innhold

Sette font i php-script

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
da har du en for gammel versjon av PHP. scandir kom først i php5 tror jeg... du kan vel løse det på denne måten:

function scandir($folder)
{
   $open = opendir($folder);
   while(false !== ($element = readdir($open)))
       $array[] = $element;
   return $array;
   }

EDIT: fikset 2 feil å scriptet

6400249[/snapback]

Hvor skal dette?

Lenke til kommentar

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/funksjoner.inc.php on line 50

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/upload.php on line 305

krangelaktiv satan .-)

Lenke til kommentar

Selvsagt kan jeg det :-)

Opplastede filer Filnavn Filtype Størrelse Lastet opp Slett 

Warning: readdir(): supplied argument is not a valid Directory resource in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/funksjoner.inc.php on line 50

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /hsphere/local/home/finnerik/finnerikkeserver.net/share/secure/upload.php on line 305 

funksjoner.inc.php

Lenke til kommentar

beklager, er ingenting feil i noen av filene. hvis mappen er satt opp med lesetilgang burde det funka fett dette :hmm:

mitt tips: send mail til servetheworld, be dem oppdatere php versjonen sin til v5. deretter fjerner du det siste jeg ba deg legge til i funksjoner.inc.php, og alt skulle funke fint.

EDIT: fant ut at glob() funker i php4 også, kanskje du kan prøve det? bytt ut

scandir($config['uploadDir']) funksjonen i upload.php med glob($config['uploadDir'] . '*'); bruk search & replace funksjonen de fleste editorer har. dette er gjetting fra min side, vet ikke helt

Endret av hockey500
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...