jogrba Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei, Jeg bruker et skjema i html og skal prøve å sende parametere fra det skjemaet til en annen side. Jeg ønsker å sende til f.eks. "index.jsp?side=test&tall=10", men med koden under blir dataene i skjemaet kun sendt til "index.jsp?tall=10" <form name="vare" action="index.jsp?side=test"> tall: <input type="text" name="tall" size="4"> <input type="submit" value="Send"> </form> Jeg vet at dette problemet kan løses med bruk av JavaScript, men jeg ønsker å løse det uten. Så er det noen som vet hvordan jeg kan få sendt parameterene til riktig destinasjon? Lenke til kommentar
spock84 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du har glemt method-attributten. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 <form name="vare" action="index.jsp?side=test" method="get"> tall: <input type="text" name="tall" size="4"> <!-- eventuelt <input type="hidden" name="side" value="test"> --> <input type="submit" value="Send"> </form> Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) du kan alltids prøve dette <form name="vare" action="index.jsp" method="GET"> <input type="hidden" name="side" value="test"> tall: <input type="text" name="tall" size="4"> <input type="submit" value="Send"> </form> Endret 28. juni 2006 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå