Gå til innhold

Er Hard Rock Cafe harry?


Fisker

Anbefalte innlegg

Det må være et ikke-amerikansk fenomen, i USA er refills alltid gratis.

6393403[/snapback]

 

Hørtes rart ut. I Edinburgh maste de nærmest om at vi skulle fylle opp. Det var det minste problemet jeg hadde den kvelden.

6394601[/snapback]

Slik var det første gangen jeg var der. Men de tre andre gangene jeg har vært der fikk man ikke gratis påfyll. Vet ikke hvorfor. Kanskje fordi det var utenfor sommersesongen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det må være et ikke-amerikansk fenomen, i USA er refills alltid gratis.

6393403[/snapback]

 

Hørtes rart ut. I Edinburgh maste de nærmest om at vi skulle fylle opp. Det var det minste problemet jeg hadde den kvelden.

6394601[/snapback]

Slik var det første gangen jeg var der. Men de tre andre gangene jeg har vært der fikk man ikke gratis påfyll. Vet ikke hvorfor. Kanskje fordi det var utenfor sommersesongen?

6394961[/snapback]

 

Jeg var der i mars, så tviler på at det er en policy de kjører overalt i hvert fall.

 

Sa de at de ikke hadde gratis påfyll av brus, eller spurte de bare ikke om du ville ha påfyll?

Lenke til kommentar
Har t-skjorte fra København,london,paris,dubai,oslo,Tokyo,og gøteborg.Syns noen av de er ganske tøffe.benytter sjansen å gå inn viss jeg har tid. :!:

6395302[/snapback]

 

har bare fra oslo jeg :blush: men skal sansynligvis innom hrc i san fransisco og i L.A.... da blir det mer t-skjorter!!

Lenke til kommentar
I Oslo har de free refill liksom. Til og med i Cairo - hvor dispensere er ukjent pga "litt dårlig kvalitet" på drikkevannet - var det free refill(fritt antall bokser). Så dette er nok international policy fra HRC.

6395138[/snapback]

 

 

jeg fant bare et kles utsalg på HRC i cairo :p , så ikke noe mat der

Lenke til kommentar

Det er vel forskjell på folk, hva dem liker å ikke. Hist du er intresert i Rock, så er jo selvfølgelig en stor Hard-Rock Cafe en flott plass å være.

 

Jeg elsker Hard-Rock Cafe, har skjorte fra flere plasser, å nei jeg synes ikke det er harry, synes faktsik det er tøft :cool:

 

Å det er dårlig gjort å ikke la faren din kjøpe hard rock cafe skjorte fra Time Scuare, er jo ikke sikkert han komemr tilbake dit, å får sjangsen til å kjøpe en slik senere :nei:

 

Jeg svarer her på trådstarters første tråd

 

 

EDIT: Iron Maiden skjorter, og andre skjorter som feks selges på "pakkis" boder, er harry...

Endret av kt600
Lenke til kommentar
I Oslo har de free refill liksom. Til og med i Cairo - hvor dispensere er ukjent pga "litt dårlig kvalitet" på drikkevannet - var det free refill(fritt antall bokser). Så dette er nok international policy fra HRC.

6395138[/snapback]

 

 

jeg fant bare et kles utsalg på HRC i cairo :p , så ikke noe mat der

6396040[/snapback]

Der ute ved Giza-pyramidene? Den EKTE(med license og sånne ting...) Hard Rock Cafeen i Cairo ligger ved siden av Grand Hyatt-hotellet. Sikker på at det var der du var? :)

 

EDIT: Altså, den ligger innenfor sikkerhetskontrollen ut på den lille "øyen" eller hva vi skal kalle det som Grand Hyatt ligger på. Forøvrig et relativt koselig hotell. :)

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...