Gå til innhold

Er Hard Rock Cafe harry?


Fisker

Anbefalte innlegg

Ja, tskjortene er blodharry, hvis du absolutt skal skryte av at du har vært utenlands kan du sende kort. De rager til og med høyere enn folk som bruker russegenser i årevis etter at russetia er over, og de tåpelige tskjortene med "Harvard" og andre skolenavn på (når du ikke har gått på denne skolen selv).

 

Restauranten er forsåvidt ok, de har gode burgere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, tskjortene er blodharry, hvis du absolutt skal skryte av at du har vært utenlands kan du sende kort.

6391592[/snapback]

Det er da rimelig harry å sende kort også. I det hele tatt å skryte voldsomt av at du har vært her og der er vel rimelig harry i seg selv. Skryting generelt er harry.

Lenke til kommentar
Hard Rock Cafe

 

- ELENDIG mat

6391175[/snapback]

 

Man serveres ikke gourmetmåltid, men det som serveres smaker godt, synes nå jeg.

 

Hard Rock Cafe er mer en opplevelse enn en tilfeldig restaurant man dumper innom. Nå har jeg riktig nok bare vært på den i Edinburgh, men jeg synes det var kos jeg.

Lenke til kommentar

Har vårt på Hard Rock Cafe i London. Og den var bra første gangen jeg var der. Men når de tok den digre sjokoladekaken av menyen, og fjernet tilbudet med gratis påftll av brus. Ja da sank restauranten dypt i mine øyne. Dog er det veldig koselig der med gmale kjente gitarer og klær, samt en masse store TV-er de viser musikkvideoer på.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar
Har vårt på Hard Rock Cafe i London. Og den var bra første gangen jeg var der. Men når de tok den digre sjokoladekaken av menyen, og fjernet tilbudet med gratis påftll av brus. Ja da sank restauranten dypt i mine øyne.

Snorre :)

6393284[/snapback]

Det må være et ikke-amerikansk fenomen, i USA er refills alltid gratis.

Lenke til kommentar
Det er t-skjorter med gitarer på. Hvordan er det harry? Det er faktisk bare knalltøft.

6391291[/snapback]

 

Helt enig!! Hard Rock Cafè er etter min mening ikke harry i det hele tatt!

 

Jeg har en sånn t-skjorte selv faktisk!

 

Jeg skjønner ikke hva som er harry med masse gitarer og ennet kult stæsj fra kjente rocke artister!

 

HRC FTW!

Lenke til kommentar
Har vel bare t-shirt fra Cairo, hvor den grusomme damen insisterte paa at jeg trengte medium, og ikke gikk inn i small. Sa hun. Jeg ble egentlig litt fornaermet, men gav meg. Men hvem hadde rett? T-skjorten er for stor den...

6390897[/snapback]

 

 

Tror folk på forkjellige steder har forksjellig formening om hva som er rett størrelse..

 

Jeg var på Madison Square Guarden ifjor og skulle kjøpe en t-skjorte for kampen.. Hadde en lengre diskusjon hvorvidt størrelse small 16 år passet meg..

 

Han klaget på at vi "europeere" bare ville "show some muscles for the ladies", mens jeg påstod at deres størrelser var jo store som telt.. :p

 

Morsomt var det iallefall :D

Lenke til kommentar
Jeg skjønner ikke hva som er harry med masse gitarer og ennet kult stæsj fra kjente rocke artister!

HRC FTW!

6393431[/snapback]

Det er nok rimelig harry jo, men alt har elementer av harry i seg. Poenget er at du ikke skal være redd for å være harry; liker du noe, så gjør det uavhengig av hva kultursnobbene måtte mene. :thumbup:

Mange folk jeg kjenner er redde for dette, og når jeg foreslår at vi finner på noe som kan klassifiseres som harry til dem, ser jeg på dem at de egentlig har lyst, men avfeier det. Det mest utbredte er vel folk som legger all energi i å hate fotball, siden de mener det er harry.

Lenke til kommentar

Har bare "erfaring" fra Hard Rock Berlin, men personlig synes jeg det er stilig. God mat (noe dyr, men) og flotte lokaler med gamle gitarer og andre historiske småting (tror de hadde en brukt Madonna-BH der :p). Det var også et vanvittig antall TVer i lokalet som spilte musikkvideoer.

Lenke til kommentar
Har vårt på Hard Rock Cafe i London. Og den var bra første gangen jeg var der. Men når de tok den digre sjokoladekaken av menyen, og fjernet tilbudet med gratis påftll av brus. Ja da sank restauranten dypt i mine øyne.

Snorre :)

6393284[/snapback]

Det må være et ikke-amerikansk fenomen, i USA er refills alltid gratis.

6393403[/snapback]

 

Det høres litt rart ut. Hard Rock Cafe kjører etter meg bekjent like "regler" over hele verden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...