Gå til innhold

Hvilke retter har jeg på nettspill? (trakasering)


Thor.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er visst noen på dette forumet som får bedre selvfølelse ved å påpeke andres svakheter og feil. Gjør som noen andre har sagt, meld til moderator/GM eller hva som nå enn er der, og hvis de ignorerer det, så innse at det er et useriøst og elendig opplegg som ikke er verdt å kaste bort tiden sin på. Det finnes flere sånne mafia-spill, gjør det ikke? Tekstbaserte altså. Mener å ha hørt om det.

Lenke til kommentar
Anmeldelse for trolling? Det er ikke sånn internett fungerer, unge mann. Hvis du føler du blir mobbet, så kan du skru av PCen og gi den til et bibliotek, låse døren på rommet og lese eventyrbøker til du føler deg bedre.

6391479[/snapback]

Eeeeeller. Bare miste internetten i 24 timer.... Som skjedde meg

 

Edit: Siden jeg skrev dette midt på natten så var jeg trøtt. Og tenkte bare en gang over hva jeg gjorde.. Alt er mye bedre og jeg tar meg den friheten å la snartemo bare slenge så mye dritt om meg som han gidder uten å gi et pip tilbake.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Fortell det til en mod, spør om IP-adressen hans og send ham et virus eller noe... :)

 

Eller bare spør om å få ham banna.

 

Lest retningslinjene? Kan spørre en kompis av meg om man har noen rettigheter på nordicmafia.

6398686[/snapback]

2. Trakassering, trusler, rasisme, personangrep eller andre ting som kan virke krenkende mot andre spillere, er ikke tillatt.

 

Han kan uten tvil sende mail til admins og få brukeren bannet.

Lenke til kommentar

Nå har jeg full forståelse for at du ble mobbet, og har tanker og kjipe minner fra den tiden... men uansett: Tåler du ikke mengder med sarkasme, utskjelling, spydigheter og dritsnakk fra mennesker du ikke kjenner på nett ... så må du slutte å bruke nettet til sosialt samvær med andre du ikke kjenner.

 

For på nett er ALLE rambo. (inkludert meg)

 

(jeg ble selv mobbet, inntil fysikken grodde på litt og det ble bedre fysiske forutsetninger så det plutselig tok slutt - så vet delvis hvordan det var)

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...