Fredrik Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du må ha det vanskelig, noen bruker caps lock og er slemme med deg på nettet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Du må ha det vanskelig, noen bruker caps lock og er slemme med deg på nettet. 6394968[/snapback] They're yelling at me =( Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Synest litt synd på han som bruker store bokstavar, eg. Tenk å vere ein så stakarslig og forlatt fjortenåring på det gigantiske internettet :\ Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det er visst noen på dette forumet som får bedre selvfølelse ved å påpeke andres svakheter og feil. Gjør som noen andre har sagt, meld til moderator/GM eller hva som nå enn er der, og hvis de ignorerer det, så innse at det er et useriøst og elendig opplegg som ikke er verdt å kaste bort tiden sin på. Det finnes flere sånne mafia-spill, gjør det ikke? Tekstbaserte altså. Mener å ha hørt om det. Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) edit: dobbelpost, àla forumbug. Endret 27. juni 2006 av Steffenm Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Bytt til TheCrims som er et tusen ganger bedre spill. Har ikke fått en hat melding der den runden jeg spillte det. Slike drittspill som Nordic Mafia er ikke vits i å kaste bort tid på. Lenke til kommentar
magicus Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Blir slengt full av dritt daglig på diverse steder og slenger dritt tilbake. Er deilig. Får ut litt damp og aggresjon. Skriv tilbake til han fjotten i samme ordlag som han bruker. Slike folk forstår bare det. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Herregud, det er bare internett. Hvis du tar deg nær av noe en helt random person skriver på internett komemr du til å få et slitsomt liv. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Anmeldelse for trolling? Det er ikke sånn internett fungerer, unge mann. Hvis du føler du blir mobbet, så kan du skru av PCen og gi den til et bibliotek, låse døren på rommet og lese eventyrbøker til du føler deg bedre. 6391479[/snapback] Eeeeeller. Bare miste internetten i 24 timer.... Som skjedde meg Edit: Siden jeg skrev dette midt på natten så var jeg trøtt. Og tenkte bare en gang over hva jeg gjorde.. Alt er mye bedre og jeg tar meg den friheten å la snartemo bare slenge så mye dritt om meg som han gidder uten å gi et pip tilbake. Endret 28. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Fortell det til en mod, spør om IP-adressen hans og send ham et virus eller noe... Eller bare spør om å få ham banna. Lest retningslinjene? Kan spørre en kompis av meg om man har noen rettigheter på nordicmafia. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Fortell det til en mod, spør om IP-adressen hans og send ham et virus eller noe... Eller bare spør om å få ham banna. Lest retningslinjene? Kan spørre en kompis av meg om man har noen rettigheter på nordicmafia. 6398686[/snapback] 2. Trakassering, trusler, rasisme, personangrep eller andre ting som kan virke krenkende mot andre spillere, er ikke tillatt. Han kan uten tvil sende mail til admins og få brukeren bannet. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Nå har jeg full forståelse for at du ble mobbet, og har tanker og kjipe minner fra den tiden... men uansett: Tåler du ikke mengder med sarkasme, utskjelling, spydigheter og dritsnakk fra mennesker du ikke kjenner på nett ... så må du slutte å bruke nettet til sosialt samvær med andre du ikke kjenner. For på nett er ALLE rambo. (inkludert meg) (jeg ble selv mobbet, inntil fysikken grodde på litt og det ble bedre fysiske forutsetninger så det plutselig tok slutt - så vet delvis hvordan det var) Endret 28. juni 2006 av SkyMarshall Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Jaja. Men som sagt jeg var totalt utranglet den natten og alt er over da jeg innså at han gjorde det bare for å bli mod-drept Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Beste forsvar på nettet er angrep. Det beste er et treffende motinnlegg med litt humor som får han til å fremstå som en komplett idioit. Da føler du deg straks litt bedre enn han, noe som er deilig. Så begynn med det. Be an eAsshole! Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) God ide. Den skal jeg huske. Jeg har aldri vert kjent for og være en psykolog og kommer ikke til å bli det heller Endret 28. juni 2006 av Thor. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Nei vise at du gir så skremmende beng i hva han sier, samt behandle ham som en sjimpanse i dine svar er det aller beste. Forholder du deg rolig og saklig, så er det han som taper den diskusjonen. Jeg syns faktisk sånne krangler er festlig når jeg havner i dem selv. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Jeg hadde ikke brydd meg. Det finnes drittsekker overalt, men det sier seg selv at de gir seg hvis de ser at den de prøver å plage gir totalt faen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Enig med AnAnAs, skal du ta igjen på alle som driver på sånn har du arbeid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå