Billybob82 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Skal kjøpe meg pc for ca 10-15000+ Skal bruke pcen til nedlasting å spill. Vil ha en rask pc med bra skjermkort og 19 tommers skjerm... Noen forslag til hva jeg bør velge, trenger hjelp til hele oppsettet da jeg ikke kan så mye selv... Har noe jeg plukket ut i farten, men vist noen har et bedre forslag takker jeg for hjelpen.. Skulle hatt hjelp til dette i snarest siden jeg har tenkt og bestille den så fort som mulig..My Webpage Endret 27. juni 2006 av Billybob82 Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor komplett? Du vil få den PC'en billigere andre steder. F.eks skjermkortet for du til 1100 på Pyton.no, samt uklokket. Så jeg vil annbefalle deg å handle en annen plass. Lenke til kommentar
Billybob82 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Hvorfor komplett? Du vil få den PC'en billigere andre steder. F.eks skjermkortet for du til 1100 på Pyton.no, samt uklokket. Så jeg vil annbefalle deg å handle en annen plass. 6390708[/snapback] OK. Men hva med noe hjelp til et oppsett, tenkte jeg skulle bestille iløpet ev natten.. Er litt for usikker selv til og bruke så mye og ende med noe som ikke fungerer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hei! Du kan endre en del ting på oppsettet ditt. Først, bytt ut strømforsyningen, siden flere har hatt problem med den. Jeg ville aldri brukt så mye penger på lydkort og headset. Bruk heller lydkortet på hovedkortet og kjøp et annet headsett. Så vil du spare en del penger. Hovedkortet er kanskje også unødvendig dyrt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har satt opp ett forslag! (Klikk "Vis/Skjul den skjulte teksten!" for oppsett.) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Bra oppsett fra Medion der. Boxed-kjøler til cpu vil være god nok om overklokking ikke er aktuellt. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Har lagt med kjøleren for stillhetens skyld elfikkan Jeg er en sånn type som tåler lite støy, så dermed en mer stillegående kjøler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå