Gå til innhold

Gamle Episoder av Akutten på TV3 !

Anbefalte innlegg

Hei.

De gamle episodene av Akutten er uten tvil myye bedre enn de nye.

Har nå fått en etterlengtet sommerferie! Sto opp 10:45, da akutten SKAL starte på Tv3. Men den gang ei. Fra og med denne mandagen ser det ut som om TV3 ikke lenger skal sende gamle episoder av akutten, men en pisslunken serie med navn "Strong Medicine" :hmm: .

Jeg kan ikke beskrive hvor sint jeg er :realmad:!

Har allerede sendt klagemail til TV3, og oppfordrer alle andre fans av Akutten om å gjøre det samme :)

Fredrik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

De gamle episodene av Akutten er uten tvil myye bedre enn de nye.

Har nå fått en etterlengtet sommerferie! Sto opp 10:45, da akutten SKAL starte på Tv3. Men den gang ei. Fra og med denne mandagen ser det ut som om TV3 ikke lenger skal sende gamle episoder av akutten, men en pisslunken serie med navn "Strong Medicine" :hmm: .

Jeg kan ikke beskrive hvor sint jeg er  :realmad:!

Har allerede sendt klagemail til TV3, og oppfordrer alle andre fans av Akutten om å gjøre det samme :)

Fredrik

6390394[/snapback]

Jeg er veldig trist på dine vegne at du ikke har et eget liv, men må basere ditt liv på en råtten tv-serie som heter Akutten. Get a life sier jeg bare!

Neida, jeg bare tuller. ER er helt sikkert en bra serie. Min frue følger ivrig med, og da må den jo være bra??

-b-

Lenke til kommentar

Fikk svar på mailen min fra TV3:

Hei,

Skjønner godt frustrasjonen din. Det har seg slik at vi har ikke rettigheter til å sende flere repriser av Akutten så derfor er Strong Medicine satt inn i stedet. Når vi kjøper rettigheter til forskjellige serier innebærer det at vi har ett vist antall visningsrunder. I dette tilfellet har vi nå brukt opp visningsrundene.

Hilsen Line, TV3

Lenke til kommentar

Jeg spurte om det var akuelt å kjøpe en ny visningsrunde med akutten:

Hei igjen,

Det vurdere vi alltid. Slik er det å drive kommersiell tv-kanal. Vi har hatt, og

har stor suksess med Akutten så du skal ikke se bort ifra at vi fornyer en

lisensrunde slik at det kommer gamle episoder i reprise igjen.

Hilsen Line, TV3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...