The Ghost Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Hadde vært fint om noen kunne kommet opp med noen linker til diverse nettbutikker som er billige og som du ikke må bo i samme landet pluss at det må være i europa helst euland og engeslk tekst på nett sida Edit: har allerede sett på dabs.com som jeg trodde var rå billig helt til jeg fant ut at det var snakk om GBP (Pund) og ikke EUR (euro) Endret 26. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Spørs helt hva du skal kjøpe det. Jeg kjenner til en god del butikker for casemodding/extremkjøling, og en del bare hardware-sidee, men de fleste jeg bruker er i statene. Finnes sikkert en del gode butikker i europe også, men du bør spesifisere hva slags type varer du ser etter, ellers er det vanskelig for foum medlemmer å gi deg gode forslag. -Stigma Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) Jammen da gjør jeg det .... Skal ha pure hardware stuff pluss tt Armor aleminium Btw: En tysk billig butikk for vannkjøling er HeRanke.com Men du stigma vet du om noen efektive måter og sleppe moms/toll ? Endret 26. juni 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå