Gå til innhold

Billy Bob's søppel raid

Kebab GUD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha. Dere gretne *****. OoOooOo, NÅ MÅ VI BESKYTTE FORUMET MOT N00BS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moon.gif @ you!

Forskjell på svaring, og spamming. Men dere er jo ikke newkids så dere vet jo seff det.

[ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-10-14 16:27 ]

Lenke til kommentar

Jeg syns ikke det var spess spamming...

Syns en god del har en tendens til å rope ulv ulv, med en gang noen begynner å poste mye...

Ingen klaget på Mercenery...jeg og han satt i en time og fra han registrerte seg og til de 3 timene vi hadde så hadde han 75(!) posts... Så...

La heller mod'ene ta seg av det og send dem heller en beskjed når dere syns det blir for mye.

B|Real

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-14 16:27, skrev en mann:

Haha. Dere gretne *****. OoOooOo, NÅ MÅ VI BESKYTTE FORUMET MOT N00BS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

moon.gif
@ you!

Forskjell på svaring, og spamming. Men dere er jo ikke newkids så dere vet jo seff det.

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-10-14 16:27 ]</font>

Så fint, nå fikk vi kommentar fra newkidkongen også...

angående spammen så burde moderatorene tempbanne han fyren, ettersom Hartge i all kjedsomhet stengte mange av postene mine når jeg hadde mitt 27-raid. tilogmed 2k posten stengte han, den var spamfri :mad:

bare ban han i en uke slik at han huskr :smile:

Lenke til kommentar

må si meg enig med k-dog, offtopic/søppel er en plass for irrelevante og usaklige diskusjoner som hva slags stoler vi bruker, mat tips, skråblikk på hva som skjer i verden osv.

MEN det går jo an å ha dette på en litt ordna måte. Greit nok at vi skal vi skal få lov å flame hverandre litt, og drive med litt jabb, men til det burde være mulig å drive på med "saklig usakligheter" uten å drive direkte spam som det til tider har vært her.

Søppel er for "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." ikke spam

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...