Kebab GUD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 jeg er GRUSOMT iritert over folk som Billy Bob. hvis dere leser meldingene han skrev over netten så vil dere se de bare er spamm han skrev ting som "Que" , "Stemmer, stemmer. hvor mye er klokken" og "titt. titt".... er på tide å stoppe spammerene Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Helt enig .. ;-P Moderatorer, se å få øynene opp da! Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Sirhartge har sagt noe.. Dere må lese før dere poster.. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: CFD skrev (2002-10-14 09:27):Sirhartge har sagt noe..Dere må lese før dere poster.. Lese eller sende Sirhartge en melding om vedkommende, Prøve å gjøre det i det skjulte. :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hartge har jo gitt en advarsel til han.. Og det på FORUMET Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jepp har lest den posten CFD. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Hmm, hva er det du ikke leser, Lura. Du bor jo her inne. :razz: (Ikke negativt ment) Kanskje http://www.hw.no utnevner deg til årets åresspammer. Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Er det noen MrA| cloner her? Det liker jeg ikke, BAN HAN!!! Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Oii, er du stolt over 50 meldinger på rad. Jeg bøyer meg ydmykt i støvet... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Bøyer du deg i støver fordi han spammer? Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Haha. Dere gretne *****. OoOooOo, NÅ MÅ VI BESKYTTE FORUMET MOT N00BS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ you! Forskjell på svaring, og spamming. Men dere er jo ikke newkids så dere vet jo seff det. [ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-10-14 16:27 ] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Jeg syns ikke det var spess spamming... Syns en god del har en tendens til å rope ulv ulv, med en gang noen begynner å poste mye... Ingen klaget på Mercenery...jeg og han satt i en time og fra han registrerte seg og til de 3 timene vi hadde så hadde han 75(!) posts... Så... La heller mod'ene ta seg av det og send dem heller en beskjed når dere syns det blir for mye. B|Real Lenke til kommentar
fondus Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 Quote: Den 2002-10-14 16:27, skrev en mann:Haha. Dere gretne *****. OoOooOo, NÅ MÅ VI BESKYTTE FORUMET MOT N00BS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! @ you!Forskjell på svaring, og spamming. Men dere er jo ikke newkids så dere vet jo seff det.<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: en mann på 2002-10-14 16:27 ]</font> Så fint, nå fikk vi kommentar fra newkidkongen også... angående spammen så burde moderatorene tempbanne han fyren, ettersom Hartge i all kjedsomhet stengte mange av postene mine når jeg hadde mitt 27-raid. tilogmed 2k posten stengte han, den var spamfri bare ban han i en uke slik at han huskr :smile: Lenke til kommentar
en mann Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 fondus, hvem fikk nettopp 100 meldinger slettet? Jeg husker deg, din spammer. (Hvem er mest newkid? Jeg spammer ikke, men du gjør. HVEM?) Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 må si meg enig med k-dog, offtopic/søppel er en plass for irrelevante og usaklige diskusjoner som hva slags stoler vi bruker, mat tips, skråblikk på hva som skjer i verden osv. MEN det går jo an å ha dette på en litt ordna måte. Greit nok at vi skal vi skal få lov å flame hverandre litt, og drive med litt jabb, men til det burde være mulig å drive på med "saklig usakligheter" uten å drive direkte spam som det til tider har vært her. Søppel er for "Usmakelig, irrelevant materiale som dere ikke klarer å holde for dere selv." ikke spam Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. oktober 2002 Del Skrevet 14. oktober 2002 nok om dette. Slike tråder er unødvendige. send meg heller en mail. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg