eikum Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hei! Har ett problem, har hatt spansk i 3år.. kom opp i eksamen og fikk 1 (VK2) Oppgaven på eksamen var to delt, altså oppgave en var en spansk tekst der vi fikk spørsmål på norsk som vi også skulle besvare på norsk.. Oppgave 2 var en spansk stil vi skulle skrive.. Jeg syntes jeg klarte oppgave 1 bra, sammeliknet med andre hadde ganske likt som dem! Oppgave 2 gikk ikke så bra tror jeg, brukte mange settninger fra en ekstra gramatikk bok som jeg hadde med... Lærern min sa vis jeg klarte oppgave 1 bra, så er det nok til å få 2'er HVERTFALL... Jeg skal sende inn klage, siden jeg har ingen ting å tape! Men vis utfallet ikke blir endret, hvordan kan jeg lære meg spansk ? Ta kurs eller no sånt`? Har søkt på NITH, har VELDIG lyst til å starte der, men pga av dette så kan det hende at dette skjærer seg helt Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Den letteste måten er jo å ta det opp igjen som privatist hvis ikke klagen din fører frem, vel eneste måten, og da blir jo NITH 1 år forsinket, men det får man eventuelt bare overleve, eller hva? Men burde du ikke tenkt på det litt før at du ikke har lært noe i løpet av 3 år? Jeg ville forresten anbefale språkskole i et spansktalende land hvis du vil lære fort, det vil si, hvis du klarer å styre et minimum unna flaska mens du er på språkskolen. Noe kan man drikke, men viktig at man følger med også Ellers er privattimer det man lærer mest av, jeg har lang erfaring i akkurat det med kurs i spansk Endret 27. juni 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Prøv språkkurs i Spania med lite penger i lomma. Folkeuniversitetet har ofte språkkurs. Gamle, avdankede lærere tilbyr ofte sine "tjenester" til de som har behov for det. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hehe, den beste eksamenskarakteren vår spansk klasse fikk var 2.... Jeg hadde dog ikke spansk, phew.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hehe, den beste eksamenskarakteren vår spansk klasse fikk var 2.... Jeg hadde dog ikke spansk, phew.. 6401146[/snapback] Kortet mitt sier 6 i skriftlig og muntlig i Spansk fordypning Men tror ikke jeg ville tatt den idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå