eivi91 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Klarer ikke dy meg, må bare legge ut Denne historien er skrevet av SiegWarheit, men jeg syns den var så bra. PS. Anja er lett-mc'en hans. Eventyret om Carl og Anja: Den grusomme Grandissen slår tilbake!! Ja, jeg har dessverre fryktelige nyheter... Inatt, klokken 01.00 sier jeg ifra til folk fra MSN(Mine sexye negre) at jeg skal ut for å kjøpe mat. Jeg får meldingen fra FK(Flygende kuk) at han skal vente på meg til jeg er tilbake. Greit nok, tenker jeg idet jeg tar på meg kjørejakken. Jeg legger turen ned mot Statoil, Nesttun. Idet jeg kommer ridende på Anja nedover Vallaheiene treffer jeg på en svær patruljebil! SHIT! Den blinker til meg med fjernlysene! "Faen, nå blir jeg stoppet", tenker både Anja og jeg, men nei... Kjørte rolig nedover mot den ekle svingen som ligner en frityrstekt negerleppe. Idet jeg skal passere 60 i 50 sonen kommer ENDA en purke bil... denne gang var det bare Pelle politibil, som dog også blinket til meg. "Har jeg ikke lys på? De lyser jo på veien?! Hæ?!?!?!" tenker jeg. Jaja, så kjøre vi da ned til Statoil. Idet vi ankommer rundkjøringen rett før Statoilen, går det en SMEKK-RUMPE dame over veien. Jeg klarer ikke se bort fra henne. Blikket våres møtte, smilet gliste... jeg endte opp på fortauet... "Forjævlige potethode!" sa jeg til megselv. "Ta det med ro, elskling. Skal ri deg enda engang, jeg, kjære" sa Anja. Vi ankommer Statoil som planlagt og går inn. "HVAAAA?!?!?!" "40 fortomatetet kroner for en dum GRANDISS?!" "Pff.. jaja.. Orker ikke kjøpe Chips, for det gjorde jo Patrick", tenker jeg. Ja, gikk ut av Statoil etter litt tukling med hodet, og prisene. Det som skjedde nå tok en hel dag å ordne med... Jeg hadde ikke med meg en ryggsekk, så jeg måtte finne et sted å ha den ekle pizzaen. Prøvde å ha den på styret.. nei, ikke faen. Prøvde å ha den mellom tanken og magen, men neeeeeei... jeg er ikke feit nok. Long story cut short, jeg rev hull i posen og tok den rundt armen. Da jeg kom hjem var jeg ganske så sulten. Idet jeg kom opp på kjøkkenet, rev jeg av ALT av emballasje og dilldall. Hev den i ovnen, og gikk ned på rommet mitt. Mens jeg ventet på at pizzaen ble ferdig, hørte jeg at Anja HYLTE!! "WTFOMGBBQ-h4x" sa jeg høyt. "Men hva faen?!" skrek jeg når jeg så hva som skjedde. Anja tok på segselv! Ahha, jeg ble så kåt at jeg rev av meg buksene og tok pikken min inn i potten... oljen var ekstra varm idag, så det var så UTROLIG deilig! Etter noen minutter så ringer alarmen på at pizzaen er ferdig... "Shit au" tenkte jeg, fordi jeg ikke fikk gjort henne ferdig, bare megselv. Jeg kommer inn på kjøkkene til en deilig lukt. Tar pizzaen ut av ovnen og legger den på pizza-fatet. Jeg bærer min lille nykomne datter ned på rommet mitt og vinker til Anja. "Jadah, du skal få meg straks, vennen. Skal bare prøve grandissen..." sier jeg med erotisk stemme. Stykke etter stykke forsvinner mine små ansamlinger av ost, deig, 'dressing' , og andre div. ting. Idet jeg kom til det siste stykket så skjedde det noe TOTALT uforventet!111oneoenoen Rett før den siste biten kom inn i min ekle, illeluktende kjeft, så HOPPET grandissen UT av hånden min! "WTFFFFFF" tenkte jeg mens jeg sa "hmm?". Den hoppet rett opp på dørhåndtaket. Idet jeg prøvde å løpe etter den, så sprang den opp på trappen, mot stuen! Jeg gikk opp trappen så fort som jeg kunne, men den var mye raskere enn meg! Idet jeg kom til de 3 siste trappene hørte jeg en fis! Det var visst grandissen som dreit seg ut, som dere ser! Jeg innså at jeg ikke kunne ta den, så jeg brukte en teknikk jeg lærte i filmen "Snikende dopapir, krypende tiss". Jeg fikk komme VELDIG nært, men den klarte å rømme igjen. Denne gang så hoppet den jævlige eklingen opp på stolen til min far og snakke drit til meg! Kalte meg et svin, og oste-liker! Jeg la også merke til at den var klar til å stikke fra igjen! "Hva faen holder den på med", tenker jeg mens jeg er forvirret, men litt tent av alt som har skjedd. Nei, wtf?! Den løper hjem igjen. "Nåååmen, så soett!" tenker jeg meg.... Nei, hva skal jeg gjøre nå? Jeg kan jo ikke ødelegge livet til den lille karen. Han har jo t.o.m låst døren sin. Jeg ble da... ------------------------------------------------------------- Takk til SiegWarheit :!: Lenke til kommentar
royale Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 haha, morsom historie. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå