Myhre88 Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Jeg plagdes med skjermkortdriverne når jeg instalerte nye å måtte inn i sikkerhetsmodus for og få "rullet de tilbake". når jeg startet windows på nytt igjenn etterpå var lyden borte jeg har et integrert lydkort i et asus a8n sli deluxe. med hovedkorte fulgte d med et program til lyden som viser hva som er koblet til i lydutgangene, men det sier det ikke er noe som er koblet til. jeg har også et usb headsett men får ikke lyd i det heller. på enhetsbehandlingen står det at alt fungerer som d skal. jeg har prøvd å installere nye lydkort drivere uten at det har hjulpet jeg hadde akkurat kjørt spybot og ad-aware så d kan være noen av de som har fjærnet noe som er viktig for lyden. noen som kan hjelpe meg? det er ingenting som er mere iriterende enn en pc uten lyd Lenke til kommentar
Parapraxis Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 Hva med å sjekke lydopsettet i kontrollpanel,kanskje det er noe så banalt som at lyden er satt på mute...Gå inn på avanseret også. Lenke til kommentar
Myhre88 Skrevet 26. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) nei det var nok ikke det heller Endret 26. juni 2006 av Myhre88 Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 har samme HK.. Hadde problemer med det jeg også.. Jeg gikk på enhetsbehandlig->oppdaterte alle lyd driverne som var der.. Etter en omstart fungerte det.. Jeg flasha også bios.. Så dette er 2 ting du bør prøve.. begge er rimelig enkelt og klare. Flash ved hjelp av Asus update, last ned nyeste bios fra www.asus.com og åpne asus update, deretter åpner du den lagrete biosen du lastet ned i asus update og den gjør resten Håper dette var til hjelp.. Lenke til kommentar
Myhre88 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 har samme HK.. Hadde problemer med det jeg også.. Jeg gikk på enhetsbehandlig->oppdaterte alle lyd driverne som var der.. Etter en omstart fungerte det.. Jeg flasha også bios.. Så dette er 2 ting du bør prøve.. begge er rimelig enkelt og klare. Flash ved hjelp av Asus update, last ned nyeste bios fra www.asus.com og åpne asus update, deretter åpner du den lagrete biosen du lastet ned i asus update og den gjør resten Håper dette var til hjelp.. 6390377[/snapback] prøvde alt det der nå, men fikk ikke tilbake lyden:/ Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 flasha også? Sikker på at du har kobla riktig bak?Hva slags høytalere har du?2.1, 5.1 eller bare 2 høytalere.. kansje 7.1.. Lenke til kommentar
Myhre88 Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) flasha også? Sikker på at du har kobla riktig bak?Hva slags høytalere har du?2.1, 5.1 eller bare 2 høytalere.. kansje 7.1.. 6391539[/snapback] jeg har flasha også. jeg hadde lyd før å har ikke koblet om, så vil tru det skulle være rett koblet. Endret 27. juni 2006 av Myhre88 Lenke til kommentar
Myhre88 Skrevet 29. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2006 Hmm.. Fortsatt ikke lyd? 6398190[/snapback] Ikke noe lyd:( men reinstalerte windows å fikk lyd på usb headsettet mitt, så det må vel være lydkorte sin feil at jeg ikke får lyd. Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hmm.. Fortsatt ikke lyd? 6398190[/snapback] Ikke noe lyd:( men reinstalerte windows å fikk lyd på usb headsettet mitt, så det må vel være lydkorte sin feil at jeg ikke får lyd. 6407437[/snapback] Ja, har du mulighet for å låne et lydkort av en kamerat eller lignende`? Da kan du skjekke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå