cyberPanda Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) jeg får ikke til å spille in lyd på PCen min verken i windows lydinspilling eller programmer som ventrilo. når jeg forsøker å bruke microfonen gjir det ingen utslag. jeg vet det ikke er noe galt med microfonen siden jeg har testet den på andre PCer. på kontrollpanelet står det det at "standardenheten" for avspilling og innspilling er VIA AC'97 Enhanced Audio(WAVE), men det er også alt jeg vet. alle voluminstillnger ser ut til å være i orden. er dette en hardware feil, eller kan jeg løse problemet med å instalere en ny driver? Endret 26. juni 2006 av cyberPanda Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 jeg får ikke til å spille in lyd på PCen min verken i windows lydinspilling eller programmer som ventrilo. når jeg forsøker å bruke microfonen gjir det ingen utslag. jeg vet det ikke er noe galt med microfonen siden jeg har testet den på andre PCer. på kontrollpanelet står det det at "standardenheten" for avspilling og innspilling er VIA AC'97 Enhanced Audio(WAVE), men det er også alt jeg vet. alle voluminstillnger ser ut til å være i orden. er dette en hardware feil, eller kan jeg løse problemet med å instalere en ny driver? 6389924[/snapback] Er den haket av på "mute" i lydinnstillingene dine?? -b- Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Er den haket av på "mute" i lydinnstillingene dine?? nei Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvis du har tilgang til å teste mikrofonen på en annen datamaskin, kan det være greit å gjøre det. Da for du ihvertfall begrenset ned hva som kan være feil. -B- Lenke til kommentar
omegaV8 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Er du sikker på at du setter mic. inn i rett hull bak på din pc har du mic. utgang foran, bør du teste begge inngangene (Bak og Foran) Endret 28. juni 2006 av omegaV8 Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 når jeg forsøker å bruke microfonen gjir det ingen utslag. jeg vet det ikke er noe galt med microfonen siden jeg har testet den på andre PCer. Hvis du har tilgang til å teste mikrofonen på en annen datamaskin, kan det være greit å gjøre det. Da for du ihvertfall begrenset ned hva som kan være feil. -B- 6397709[/snapback] Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 28. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2006 Er du sikker på at du setter mic. inn i rett hull bak på din pc har du mic. utgang foran, bør du teste begge inngangene (Bak og Foran) 6397804[/snapback] ja røde pluggen in i det røde hullet med et lite bilde av en mikrofon ved siden av (høres ikke det riktig ut) har prøvd alle hullene i passende størelse, ingen funker. jeg er nesten 100% sikker på at det er noe feil med enter software eller hardware. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå