_Mathias_ Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Sender dem en mail og spør om dem kan gjøre det eller om du må markere et felt når du bestiller eller er jeg ikke helt sikker , men er nokså sikker på at de kan gjøre det ...Vifter følger det med kabinettet så der trenger du ingen fler (er heller ikke plass fler). Skal du ha vifte styring så er Zalman fan mate 2 ideel. Men når du velger et så dyrt hovedkort så skulle man tro det skulle gå ann å stille på vifte rpm i bios/windows ... 6394381[/snapback] Ok, så da bestiller jeg ikke viftestyring? Hvordan kan jeg finne ut hvor varmt det er inni kabinettet da? Vil ikke att det skal bli for varmt inni der Takker for svar Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Da kan du laste ned gratis programmet PCWizard 2006 eller et annet gratis program som gjør samme nytten og de er det mange av ... Eller du kan kjøpe diverse følere som du legger rund i kabinettet og lese av som er ganske unødvendig tror også at du da må ha en sånn dyr vifte styring med lcd og det hele .. Kan jo hende at du bare kan koble de til hovedkortet men det vet jeg ikke da jeg aldri har hatt noen følere utenom de som er innebygt i hovedkortet, skjermkortet osv. Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Da kan du laste ned gratis programmet PCWizard 2006 eller et annet gratis program som gjør samme nytten og de er det mange av ...Eller du kan kjøpe diverse følere som du legger rund i kabinettet og lese av som er ganske unødvendig tror også at du da må ha en sånn dyr vifte styring med lcd og det hele .. Kan jo hende at du bare kan koble de til hovedkortet men det vet jeg ikke da jeg aldri har hatt noen følere utenom de som er innebygt i hovedkortet, skjermkortet osv. 6394438[/snapback] Takker for svar Bestiller jeg da Eller er det noen der ute som har noe på hjertet? Bestiller imorgen altså Onsdag, den 28 Juli 2006 Takker for alle svar Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kjøp deg en bærbar, en dell altså så får du sikkert eksplosjon med på kjøpet :!: Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Kjøp deg en bærbar, en dell altså så får du sikkert eksplosjon med på kjøpet :!: 6394535[/snapback] HEHEHEHE!! Der tenker jeg de skvatt bra gitt Lenke til kommentar
_Mathias_ Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 Fra spøk til alvor, er det klart til bestilling? Takker på forhånd for svar Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 JA! Det er klart til bestilling! Alle deler passer om hverandre. Så JA igjen! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Her har du det at de bygger og tester for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå