Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Maskinen lugger hvert 3. Sekund i spill

Anbefalte innlegg

Vel ikke i alle spill, BF2 går greit. Men World of Warcraft er ett psykisk slit å spille, Trackmania nations og sunrise går ikke an å spille for i det ene øyeblikket er man midt på veien og i det andre er man i grøfta. Jeg vet ikke om det kan være drivere eller Hardware som er gale. Jeg har rett og slett ikke peiling. Håper noen kan hjelpe meg med det her. hadde vært supert.

Skjermkort: Sapphire Radeon X1900XT

Ram: Corsair Expert 3 GB

HK: MSI K8N Diamond plus

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og velkommen til forumet!

Hvor mange minnebrikker har du? Forsøk med bare to. (2x1024MB).

Hvilken strømforsyning har du?

Hilsen,

efikkan.

6390132[/snapback]

Hei jo takk for det :) Er glad for at det finnes ett slikt forum..

Jo jeg skal prøve med 2 minnebrikker når jeg får anledning, Strømforsyningen min er på 550 Watt, og alt skal være riktig koblet, dog.. På hovedkortet er det en inngang for å forsyne PCIE sloten til skjermkortet og på skjermkortet er det nok en inngang for å forsyne det med strøm. Jeg syns det er litt merkelig.

Endret av StarZtorm
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

LOL. Dette er en case-closed. Jeg fant ut hvor feilen var... På disse rambrikkene mine følger det med spesielle moduler som monteres på toppen. Disse viser status, temp, frekvens, custom meldinger, osv. http://starztorm.googlepages.com/I301119.j...301119-full.jpg Problemet var at tiden den ene modulen bruker på å skifte mellom de forskjellige "meldingene" var satt til 0ms. Etter å ha oppjustert denne til 500ms, som var standarden for den andre modulen, Så fungerte alt sammen :D luggingen forsvant helt. hehe. Skulle tenkt på det der før... :D:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...