Kimelimm Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 (endret) www.lfshabekim.piczo.com, når jeg logger inn på piczo, refresher siden min seg helt til det kommer Server busy, jeg prøvde bare og legge inn en "ta bort reklame" fra http://home.no.net/kralfa/java_files/003.htm og nå kan jeg ikke fjerne fra Piczo / vet ikke hvordan, det nytter jo ikke siden den refresher hele tiden så jeg rekker ikke. hva skal jeg gjøre?? takker for alle svar Endret 26. juni 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
weebl Skrevet 26. juni 2006 Del Skrevet 26. juni 2006 tja... anbefaler heller at du lærer deg litt html og finner deg et gratis webhost, du kann finne ferdige designs osv og det er mye penere åse på enn piczo rotet! har alldri sett en pen piczo side i hele mitt liv! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 ja faen, piczo er for n00bs, men Freewebs hakke noe bra heller, men gratis webhost!? hva er det Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Here we go again: Gratis host er et sted der du kan laste opp filer til hjemmesiden din ved hjelp av FTP. Ved å designe (grafikken på hjemmesiden) i photoshop (ikke gratis) eller GIMP (gratis) så får du designet. Når du er ferdig med dette så er det bare å kode templaten inn i html og CSS. Dette er egenklig ikke så vansklig hvis du har lest en guide eller to om nybegynner html og css. Vi er alle sammen klar over at piczo virker 1098329372 ganger enklere, og det er jo igrunnen sant. Men om du leser en jævla guide om html og kanskje PHP så blir livet ditt så mye enklere. CSS-Guide | HTML-Guide Hvis du leser dette vil du forstå ganske mye, nok til å lage en side i det. Hvis du da får problemer med det, så søker du rundt på forumet her, så finner du svar ganske fort. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) det står på hotserv, BARE for dansker eller noe slik men hvis norge kan bruke dem så : BTW finnes det noen andre gratis hosts enn den danske? Endret 27. juni 2006 av Kimelimm Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Start.no (home.no.net) koster 10 kroner i engangsavgift. Støtter også PHP. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 GRATIS host, det hadde vært fint alt utenom www.hotserv.dk Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Google? .... .. .. .. . Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 hva trur du jeg gjør hele tiden da?, jeg finner ingen på GOogle Lenke til kommentar
aemil Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 det står på hotserv, BARE for dansker eller noe slik men hvis norge kan bruke dem så : BTW finnes det noen andre gratis hosts enn den danske? 6391890[/snapback] §1 - Hotserv.dk er kun beregnet for personer som kan forstå dansk. Er ikke noe problem å være norsk, så lenge du forstår hva som står på siden. Det som er litt negativt med hotserv.dk er at de er ganske strenge på hva som er lov av filer. Kan være greit å ha et annet sted hvis du trenger å legge ut video- og lydfiler. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 27. juni 2006 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2006 men jeg får aldri den stgge bekreftelses mailen, er det andre plasser? Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Den ligger sikkert i masseutsendelsesmappen din på hotmail? Du bruker vel hotmail siden du bruker piczo. *sette folk i bås* Lenke til kommentar
Alxg Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Freewebs er ganske bra som webhost, men uploaderen suger.... Kun en fil om gangen Liker home.no my enklere og raskere å uploade, men serveren er treg..... (hvis du har mye grafisk på siden) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå